اخبار

سرانجام آپدیت اندروید اوریو برای گلکسی نوت ۸ عرضه شد

سرانجام طبق قول هایی که سامسونگ داده بود و پس از چند ماه گذشت از کار سامسونگ روی نسخه شخصی اندروید، اندروید اوریو برای گلکسی نوت ۸ عرضه شد. این مساله توسط یکی از کاربران در کشور فرانسه تایید شد.
همانطور که می دانید قرار بود آپدیت اندروید اوریو برای گلکسی نوت ۸ در تاریخ ۲۹ اسفند انجام شود اما این روند امروز تایید شده و حالا به نظر می‌رسد که فرایند عرضه این به روز رسانی زود تر موعد و از همین حالا آغاز شده باشد. هرچند نباید این نکته را فراموش کرد که معمولا برخی مناطق، زود از زمان اعلام شده آپدیت ها را دریافت خواهند کرد.
در این آپدیت، علاوه بر تغییرات به وجود آمده، رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس ۹٫۰ نیز به روز رسانی شده و از قابلیت های جدیدی برخوردار است.
اندروید اوریو برای گلکسی نوت ۸آخرین نسخه از رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس (Samsung Experience 9.0) بهبودهایی در زمینه صفحه کلید دستگاه و همچنین جستجوی بهتر در زمینه های مختلف از جمله جستجو در مخاطبان گوشی را به همراه دارد. رابط کاربری جدید مبتنی بر اندروید اوریو ۸ در گلکسی نوت ۸ همچنین بهبود هایی در بخش تنظیمات، فایلها و دسترسی به پلی استور را در خود جای داده و حالا دستیار صوتی بیکسبی کاربر پسند تر شده است.
این به روز رسانی هنوز به طور رسمی تایید نشده اما باید منتظر انتشار آن طی روز های آینده باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا