اخبار

آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی گلکسی A7 مدل ۲۰۱۵ عرضه شد

همان‌طور که از تیتر متوجه شدید سامسونگ برای گوشی گلکسی A7 مدل ۲۰۱۵ خود آپدیت اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو را عرضه کرده تا دارندگان این تلفن هوشمند بتوانند از امکانات وسیع این سیستم عامل استفاده کنند.
اصولا عرضه‌ی به‌روزرسانی برای یک گوشی به‌صورت منطقه‌ای بوده تا در صورتی که باگ و یا ایراد نرم افزاری مشاهده شد سریعا نسبت به برطرف کردن آن اقدام شود و بعد از اطمینان خاطر از اینکه سیستم عامل با مشکلی مواجه نخواهد شد آپدیت برای مناطق دیگر نیز عرضه می‌گردد.
در مورد گلکسی A7 مدل ۲۰۱۵ نیز این موضوع کاملا صدق می‌کند. سامسونگ آپدیت اندروید ۶٫۰٫۱ را برای این گوشی در حال حاضر در روسیه منتشر کرده و بعد از مدتی شاهد عرضه‌ی این به‌روزرسانی در دیگر مناطق جهان نیز خواهیم بود.
دارندگان گلکسی A7 مدل ۲۰۱۵ با نصب آپدیت اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو نه تنها به آخرین آپدیت عرضه شده مجهز می‌شوند بلکه می‌توانند از قابلیت‌هایی مانند حالت Doze، مدیریت بهتر در مصرف باتری، حالت Google Now on Tab و همچنین مدیریت بهتر دسترسیِ اپلیکیشن‌ها از اطلاعات شخصی شما در گوشیشان برخوردار شوند.
 
اگر شما نیز یکی از دارندگان این تلفن هوشمند هستید کافی اس که از منوی تنظیمات اقدام به چک کردن موجود بودن آپدیت کرده و اگر موجود بود آن را نصب کنید:

Settings > About Device > Software Update > Update Now

 
به نظر می‌رسد دارندگان گوشی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۵ گروه بعدی باشند که طعم اندروید مارشمالو را خواهند چشید. هرچند متاسفانه زمان دقیق عرضه‌ی این آپدیت مشخص نشده و در حال حاضر اگر یکی از دارندگان این تلفن هوشمند هستید باید صبر کنید.
در آخر باید بدانید در صورتی که آپدیت هنوز برای گوشی گلکسی A7 مدل ۲۰۱۵ شما عرضه نشده باشد، نیاز به کمی صبر دارید تا زمان عرضه‌ی این به‌روزرسانی فرا رسد. همچنین اگر آپدیت را نصب کردید نظر خود را در مورد عملکرد گوشیتان با ما در میان قرار دهید و اعلام کنید که آیا از انجام این به‌روزرسانی راضی بوده‌اید یا خیر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا