اخبار

آپدیت اندروید ۶ برای گلکسی اس ۶ در ایران عرضه شد + آموزش بروزرسانی

آپدیت اندروید ۶ برای گلکسی اس ۶ سامسونگ چند هفته ایست منتشر شده و اکنون کاربران Galaxy S6 در کشورمان نیز قادر به بروزرسانی گوشی خود به این سیستم عامل هستند.

آپدیت اندروید ۶ برای گلکسی اس ۶ سامسونگ طی هفته های گذشته به صورت جهانی آغاز شد اما با توجه به تفاوت مدل‌های عرضه شده به بازار کشورهای مختلف، شاهد اختلاف زمانی دریافت این بروزرسانی هستیم. اما خبر خوشی که کاربران این اسمارت‌فون را خوشحال می‌کند عرضه رسمی این آپدیت برای کشور ایران است. راه‌های زیادی برای بروزرسانی تلفن‌های هوشمند اندرویدی وجود دارد که مشخصا مطمئن‌ترین آنان عرضه آپدیت رسمی توسط شرکت سازنده به‌حساب می‌رود.
با به‌روزرسانی تلفن هوشمند خود، بیشتر قابلیت‌های اندروید ۶ خالص به گوشی شما منتقل شده و شاهد کارکرد روان‌تر و هوشمندتر گلکسی اس ۶ خود خواهید شد. پوسته شخصی‌سازی شده سامسونگ موسوم به تاچ ویز ( Touch Wiz ) نیز با تغییراتی همراه گشته و بی‌راه نیست اگر بگوییم شکل آیکن‌های آن به رابط کاربری هوآوی (MIUI) شباهت پیدا کرده‌اند.
حال بیایید به نحوه آپدیت ایمن گلکسی اس ۶ خود به اندروید ۶ بپردازیم. قبل از هرچیز، بایستی میزان شارژ گوشی شما گوشی بالا (حداقل ۷۰ درصد) باشد؛ چرا که درغیر این‌صورت ممکن است حین نصب آپدیت ناگهان دستگاه خاموش و بریک شود. همانطور که می‌دانید بریک شدن باعث مرگ دیوایس شده و کارایی آن را به‌کلی از بین می‌برد، به‌طوری که بین یک پاره آجر و دیوایس شما تفاوتی وجود نخواهد داشت! همچنین اتصال به مودم اینترنت بدون احتمال قطع شدن نیز برای به‌روزرسانی دستگاه ضروریست.
پس از اطمینان از موارد یاد شده بالا، در قسمت تنظیمات (Settings) تلفن‌همراه، به بخش About device وارد شوید.
gadget-news-how-to-update-gs6-1
گزینه Software update را لمس کنید.
gadget-news-how-to-update-gs6-2
با فشردن گزینه Update now، دانلود آپدیت اندروید جدید آغاز می‌شود. حجم فایل آپدیت حدود ۱٫۳ گیگابایت بوده و ترافیک زیادی از حجم اینترنت شما می‌کاهد. پس قبل از شروع دانلود، میزان حجم باقی‌مانده اینترنت‌تان را نیز چک کنید.
gadget-news-how-to-update-gs6-3
پس از اتمام دانلود آپدیت، صفحه‌ای نمایش داده می‌شود. با لمس گزینه INSTALL در پایین صفحه، دستگاه خاموش شده و صفحه آبی رنگی منقش به لوگوی اندروید و عبارت Galaxy نوشته شده در پایین روبرو خواهید شد. میزان پیشروی نوار زیر لوگوی اندروید، تعداد نسبی فایل‌های نصب شده از اندروید ۶ را به‌نمایش می‌گذارد. نصب آپدیت حدود ۱۰ دقیقه به‌درازا می‌انجامد که می‌توانید در این مدت با نوشیدن قهوه خستگی روز خود را از تن به‌در کنید.
به‌هنگام محو شدن صفحه آبی رنگ، گوشی بوت شده و لوگوی سامسونگ با انیمیشنی متفاوت به حرکت درمی‌آید. ثانیه‌هایی پس از آن، اپلیکیشن‌های نصب شده برروی گوشی شروع به Optimize شدن (بهینه‌سازی) می‌کنند و صفحه‌ای سبز رنگ نمایش داده می‌شود. طبیعتا هرچه برنامه‌های بیشتری برروی پرچمدار خود نصب کرده باشید بهینه‌سازی اپ‌ها شما را بیشتر در انتظار کار با اندروید خوش‌طعم جدید خواهد گذاشت.
اگر برروی گوشی خود اثر انگشت خود را ثبت نموده‌اید، اینک از شما خواسته می‌شود با تعریف رمز، الگو یا پسوردی جدید، راه دیگری برای باز کردن قفل دستگاه خود ایجاد کنید.
gadget-news-how-to-update-gs6-4
پس از ایجاد رمز جدید، به صفحه اصلی هدایت می‌شوید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا