اخبار

آپدیت اندروید ۶ مارشملو برای گوشی ایسوس زنفون ۲ منتشر شد

اواخر سال گذشته میلادی بود که شرکت ایسوس رسماً تائید کرد مشغول توسعه آپدیت اندروید ۶ مارشملو برای گوشی محبوب زنفون ۲ است و حال تقریباً پس از هشت ماه انتظار سرانجام دارندگان گوشی ایسوس زنفون ۲ از ساعاتی پیش توانسته‌اند به آپدیت مذکور دسترسی پیدا کنند.
در حالی که اکثر شرکت‌های سخت‌افزاری در کنار گوگل مشغول آماده سازی آپدیت اندروید ۷ نوقا برای محصولات بالا رده خود هستند، ایسوس در اقدامی تأمل برانگیز مجوز دریافت آپدیت نسخه مارشملو اندروید را برای گوشی زنفون ۲ صادر کرد.
این آپدیت که حجمی در حدود ۱.۱ گیگابایت داشته، اکثر قابلیت های اندروید ۶ مارشملو را از قبیل حالت ذخیره سازی انرژی Doze، نوار ابزار شناور، امکان فعالیت مرورگر کروم در اپلیکیشن‌های دیگر و مدیریت بر عملکرد هرچه بیشتر اپلیکیشن‌ها را برای دارندگان گوشی‌های سری ایسوس زنفون ۲ به همراه آورده است.
البته ناگفته نماند که با دریافت این آپدیت، به طور مستقیم اپلیکیشن‌های جانبی همچون ایسوس ایمیل، ایسوس تقویم، ایسوس پیام، ایسوس مرورگر و ایسوس موسیقی از گوشی شما حذف خواهد شد و در سوی دیگر اپلیکیشن‌های از قبیل تقویم گوگل و گوگل مسنجر، فیس بوک، فیس بوک مسنجر و اینستاگرام جایگزین آن‌ها خواهد شد.
اگرچه آپدیت اندروید ۶ مذکور به صورت OTA منتشر گردیده و برای دریافت آن تنها کافی است در بخش تنظیمات گوشی همراه خود به سربرگ به روز رسانی بروید، با این حال برای دریافت مستقیم آن همچنین می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا