اخبار

آپدیت مارشمالو برای دو گوشی زنفون زوم و زنفون سلفی ایسوس منتشر شد

پس از انتشار اندروید ۶٫۰ مارشمالو شرکت‌های سازنده موبایل بسیاری این آپدیت را برای دستگاه‌های خود منتشر کردند، انتشار این آپدیت از پرچم‌دارهای قدرتمند شروع شد و پس از آن به دستگاه‌های پایین‌تر رسید. شرکت ایسوس هم مانند هر تولیدکننده دیگری این آپدیت را برای دستگاه‌های خود منتشر کرده، اکنون آپدیت مارشمالو برای دو گوشی هوشمند زنفون زوم و زفنون سلفی ایسوس منتشر شده است.
در زمان انتشار آپدیت‌های مختلف ویژگی‌های جدید بسیاری برای دستگاه‌ها منتشر می‌شود، اندروید ۶٫۰ مارشمالو همانند هر نسخه دیگری دارای ویژگی‌های متعدد بسیاری است که اکنون برای دو گوشی هوشمند زنفون زوم و زفنون سلفی منتشر شده است. علاوه بر این اگر مشکلاتی در دستگاه‌ها وجود داشته باشد آن‌ها را رفع می‌کند و مهم‌ترین نکته آپدیت‌ها این است که در زمان دانلود و نصب هیچ اطلاعاتی از دستگاه کاربر حذف نمی‌کند.
به عنوان یادآوری گوشی هوشمند زنفون سلفی دارای صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، تراکم پیکسل ۴۰۳ ppi، گوریلا گلس ۴، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا تا سقف ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و همچنین دوربین قدرتمند سلفی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است.
همچنین گوشی هوشمند زنفون زوم دارای صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، تراکم پپیکسل ۴۰۰ ppi، پردازنده Intel Atom Z3590 Chipset، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی قابل ارتقا تا سقف ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵  مگاپیکسلی است. اگر شما از دارندگان یکی از دو گوشی هوشمند ایسوس زنفون سلفی و ایسوس زنفون زوم هستید می‌توانید این آپدیت را از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید و یا تا انتشار آپدیت مارشمالو برای دستگاه خود صبر کنید. البته لازم به ذکر است که انتشار آپدیت مارشمالو برای این دو دستگاه آغاز شده و تمامی دستگاه‌ها به زودی این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا