اخبار

آیا با HTC 10 می توان از صفحه اسکرین شات گرفت ؟!!!

کمپانی HTC برای خروج از بحران چند سال گذشته‌ی خود نیاز به یک گوشی انقلابی دارد. گوشی HTC 10 بهترین گوشی این کمپانی و یکی از عالی‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار است که می‌تواند این شرکت را به روزهای خوش در گذشته بازگرداند. شاید این گوشی حقه‌های زیادی در آستین نداشته باشد، اما مطمئن باشید این گوشی تمام نیازهای شمارا برآورده خواهد کرد.
همان‌طور که می‌دانید HTC ترجیح می‌دهد لباس خود را بر تن اندروید کند. گوشی HTC 10 آخرین نسخه‌ی اندروید یعنی اندروید ۶ را بر روی خود دارد و لباس (رابط کاربری) Sense نیز بر روی این نسخه از اندروید خودنمایی می‌کند. برخلاف پرچم‌داران گذشته‌ی HTC، یک حسگر اثرانگشت در دکمه‌ی Home فیزیکی این گوشی قرار داده‌شده است. دکمه‌ای که ما در گذشته بر روی هیچ‌یک از پرچم‌داران این کمپانی شاهد آن نبودیم. از طرفی کلیدهای صدا و پاور/قفل در یک‌طرف گوشی قرار دارند.

برای گرفتن اسکرین شات در گوشی HTC 10 باید کلید Home و کلید کم کردن صدا را به‌طور هم‌زمان پایین نگه‌دارید تا از کل صفحه اسکرین شات بگیرید

شاید با اضافه شدن کلید Home در این گوشی و رفتن کلیدها به یک سمت کمی سردرگم شده باشید که چگونه می‌توان از صفحه‌ی این گوشی اسکرین شات گرفت؟ راستش را بخواهید زیاد کار سختی نیست. برای این کار کلید Home و کلید کم کردن صدا را به‌طور هم‌زمان پایین نگه‌دارید تا از کل صفحه اسکرین شات بگیرید.
با این کار یک صدای کلیک کوچک شنیده می‌شود و پس‌ازآن یک پیغام مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن اسکرین شات به شما نمایش داده می‌شود. گرفت اسکرین شات از لحظات خاصی از یک بازی یا فیلم همواره موردنیاز خواهد بود و شما می‌توانید آن لحظات خاص را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا