اخبار

آیا هدست واقعیت مجازی ایسوس از Daydream پشتیبانی می‌کند؟

همانطور که می‌دانید تکنولوژی واقعیت مجازی این روزها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شرکت‌های مختلف تکنولوژی به فکر محصولات جدید بر این پایه هستند، شرکت گوگل هم به‌تازگی از پلتفرم Daydream رونمایی کرده و آن‌طور که پیدا است شرکت ایسوس در حال کار بر روی هدست جدید واقعیت مجازی است، البته هنوز مشخص نشده که آیا هدست واقعیت مجازی ایسوس از Daydream پشتیبانی می‌کند یا خیر؟
در تابستان سال جاری گوشی‌های هوشمند متنوعی معرفی می‌شوند و یا شاید معرفی شده‌های CES و MWC روانه بازار شوند، علاوه بر این رویداد IFA در راه است که انتظار می‌رود دستگاه‌های جدیدی در طی برگزاری آن رونمایی شوند و جدا از همه این‌ها آیفون جدید اپل در اواخر تابستان معرفی خواهد شد.
پس از مدت‌ها انتظار بالاخره ایسوس از آخرین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود یعنی زنفون ۳ را رونمایی کرد که شامل نسخه‌های مختلفی است، ظاهرا گوشی‌های هوشمند و تبلت جدید آخرین دستگاه‌های این شرکت نیستند، آن‌طور که پیدا است ایسوس در حال کار بر روی هدست واقعیت مجازی جدید خود بوده که هنوز جزئیات فراوانی از آن مشخص نیست.
اگرچه ایسوس خبرهای زیادی را در این باره منتشر نکرده اما ایسوس وی آر ( Asus VR ) نام دستگاه جدید این شرکت است، البته این شرکت هنوز برای رونمایی و عرضه به بازار این هدست آماده نیست و تصویر فوق شاید بهترین طراحی برای یک هدست واقعیت مجازی نباشد.
در طول چند هفته اخیر خبرهای متعددی درباره هدست واقعیت مجازی ایسوس منتشر شده، اما هیچ‌کدام از آن‌ها از سوی ایسوس تایید نشدند، به هر حال اکنون می‌دانیم که ایسوس قصد عرضه کردن هدست واقعیت مجازی خود را دارد و آن‌طور که پیدا است این دستگاه از پلتفرم Daydream گوگل پشتیبانی می‌کند.
شرکت ایسوس از اولین تولیدکنندگان موبایل است که هدست واقعیت مجازی خود را با Daydream روانه بازار می‌کند. با این حال اکنون حضور سخت‌افزارهای قوی در آن تایید شده است. باتوجه به گزارش‌های منتشر شده شرکت ایسوس در کنار هدست واقعیت مجازی گوشی هوشمند جدید Daydream را هم معرفی خواهد کرد، البته هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده و شاید محصولات Daydream این شرکت در سال آینده میلادی پا به بازار بگذارند.
منبع:phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا