اخبار

آیا وایبر دوباره محبوب می شود ؟

وایبر که در اواخر سال ۲۰۱۰ پای به دنیای ارتباطات نوین گذاشت، توانست طی مدت کوتاهی به یکی از محبوب ترین مسنجرها در سراسر دنیا تبدیل شود و حتی با غول های پرطرفداری همچون واتساپ و فیس بوک مسنجر رقابت کند. داشتن استیکرهای متنوع، محیط کاربری ساده، امکان برقراری مکالمه صوتی و… از ویژگی های اصلی این اپلیکیشن پیام رسان هستند.اگرچه از مدتی قبل این پیام رسان به دلایل نامعلومی در کشور ما به شدت کند شد و دیگر امکان ارسال و دریافت پیام به راحتی از طریق آن مقدور نبود و پیام رسان تلگرام جای آن را گرفت، اما هنوز کاربران زیادی از آن استفاده می کنند و حالا این پیام رسان ویژگی پیدا کرده که شاید سبب شود تمامی کاربران دوباره به سمت آن روی بیاورند.
 
 
viber stickers
 
یکی از قابلیت هایی که پیام رسان های ذکر شده در بالا علاوه بر نسخه قبلی وایبر از داشتن آن محروم هستند، امکان حذف کردن پیام پس از ارسال آن است و اگر پیامی را به اشتباه برای کسی ارسال کنید و یا مدتی پس از ارسال و پیش از دیده شدن توسط مخاطب و حتی بعد از دیده شدن پشیمان شوید دیگر کاری از دستتان بر نمی آید! البته شما می توانید پیام ارسالی را از روی گوشی خود حذف کنید اما این تاثیری در رسیدن پیام ارسال شده نخواهد داشت و دیگر کار از کار گذشته است!
 
اما حالا در نسخه جدید وایبر یعنی ۵.۶.۵ این کار امکان پذیر است و اهمیتی ندارد که مخاطبی که پیام را به وی ارسال کرده اید پیام را خوانده یا نخوانده باشد و یا اینکه پیام شما قدیمی و در تاریخچه چت محو شده یا جدید باشد. حتی اگر پیامی را ارسال کرده باشید و مخاطب آن را خوانده باشد، شما پس از حذف می توانید آن را به کلی کتمان کنید!
علاوه بر این، ویژگی های دیگری نیز در این نسخه اعمال شده است که پیشنهاد می شود اگر هنوز از این اپلیکیشن استفاده می کنید حتما آن را آپدیت کنید.
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا