اخبار

آیفون ۱۰ از انتهای آبان ماه به صورت انبوه تولید می شود

پس از رونمایی از محصول استثایی آیفون ۱۰ ا اپل، شایعات زیادی بود مبنی بر این که شاید تولید انبوه این گوشی به مشکل بر خورده باشد اما حال به نظر می رسد که این گوشی از اواسط آبان به طور انبوه عرضه خواهد شد
به طور حتم می توان نظر داد که تولید انبوه این محصول شروع نشده و همچنین می توان گفت که تولید بخشی از آن در چین صورت خواهد گرفت. حال آنکه گزارشی نشان می دهد که این تولید انبوه از ماه آینده اغاز میشود.
گزارشگر این مطلب مدعی شده است که تولید انبوه آیفون‌های اپل در میانه‌‌های ماه اکتبر آغاز خواهد شد که یک ماه دیرتر از زمانی است که در تمام پیش‌بینی‌ها به آن اشاره شده بود. اواسط ماه اکتبر، دو ماه دیرتر از زمانی است که گزارش‌های اواخر ژوئن سال جاری به آن اشاره کرده بودند. بر اساس گزارش کیس، تأخیر بیش از حد در تولید انبوه آیفون ۱۰ و به تبع آن، تأخیر در عرضه به بازار باعث خواهد شد فروش این شرکت طی تعطیلات منتهی به سال نوی میلادی با مشکلاتی روبه‌رو شود و نتواند انتظارات اولیه را برآورده کند.
اپل در جریان رونمایی از آیفون ۱۰، اعلام کرد که پیش‌فروش آیفون ۱۰ از تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) آغاز خواهد شد و اولین نمونه‌ها از تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) به دست خریداران خواهد رسید. به‌طور حتم با توجه به کاهش تقاضا برای آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به دلیل انتظار کاربران برای آیفون ۱۰، تأخیر در عرضه‌ی این گوشی می‌تواند کاهش فروش برای اپل را تشدید کند. مینگ چی کو از مؤسسه‌ی تحقیقاتی KGI نیز پیش‌تر با انتشار گزارشی اعلام کرده بود که استارت اولیه‌ی تولید انبوه آیفون با تولید روزانه‌ی هزار دستگاه خواهد بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا