اخبار

آیفون ۱۰ در آستانه ثبت رکورد

آیفون ۱۰ در آستانه ثبت رکورد

شرکت اپل با عرضه آیفون ۱۰ یا همان آیفون X، دوران خوبی را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که این تلفن همراه توانسته است تا رکوردهای فروش این شرکت را بهبود بخشد.
شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه هوشمند همیشه توجه ویژه‌ای به رکورد فروش در زمینه‌های مختلف دارند. دو مورد بسیار مهم از نظر شرکت‌های بزرگ را می‌توان متوسط قیمت عرضه و تعداد محصولات ارائه شده به مشتریان دانست. این آمار معمولا به صورت ماهانه، سه ماه و سالانه بررسی می‌شوند که بیشترین تمرکز بر روی آمار سه‌ماهه قرار داده می‌شود.
حال به نظر می‌رسد که آیفون ۱۰ موجب شده است که آمار اپل در زمینه متوسط قیمت فروش و تعداد محصولات عرضه شده به مشتریان منتهی به ثبت رکوردی جدید در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی گشته است. قیمت مدل پایه آیفون ۱۰ برابر با ۱۰۰۰ دلار است و این امر موجب شده است که این محصول بتواند میانگین قیمت محصولات عرضه شده توسط اپل را ارتقا بدهد. همچنین استقبال فراوان از این محصول موجب شده است که این مدل بتواند رکوردی شگفت‌آور از نظر استقبال مخاطبین را به خود اختصاص بدهد.
شایان ذکر است که پیش‌ازاین معمولا محصولات سری آیفون به صورت متوسط با قیمت ۷۰۰ دلار به فروش می‌رسیدند و این آمار برای خانواده آیفون در طول ۱۰ سال گذشته تقریبا ثابت بود ولی با توجه به عرضه شدن آیفون ۱۰ این رقم به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است که این موضوع خبری خوب برای اپل و خبری بد برای کاربران است.
شایان ذکر است که پیش‌بینی می‌شود که اپل در طول بازه زمانی ماه‌های اکتبر تا دسامبر سال ۲۰۱۷ بتواند تا ۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه آیفون به فروش برساند. این امر موجب می‌شود تا این شرکت بتواند رکوردی جدید از نظرعرضه محصول خود را به ثبت برساند. شایان ذکر است که آیفون ۱۰ از میان این آمار به‌تنهایی رقمی نزدیک به ۰ میلیون دستگاه را به خود اختصاص می‌دهد که این امر نشان‌دهنده اهمیت این محصول برای اپل است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا