اخبار

آیفون ۸ ادیشن ، جایگزین آیفون ۷ اس در مراسم رونمایی اپل

به نظر می رسد که اپل قصد دارد دیگر از پسوند S برای گوشی های خود استفاده نکند و در مراسم رونمایی جدید ۲۱ شهریور ماه به جای آیفون ۷ اس از آیفون ۸ ادیشن و آیفون ۸ پلاس رونمایی کند
روز گذشته، دو گزارش در مورد نسل جدید آیفون‌های اپل منتشر شد. بر اساس گزارش اول که به وب‌سایت iculture.nl مربوط است، آیفون هزار دلاری با نمایشگر اولد بدون حاشیه، آیفون اکس (iPhone X) یا آیفون ۱۰ (حرف X در زبان یونانی به معنای عدد ۱۰ است) نام خواهد داشت. پیش از این هم نام آیفون اکس توسط تحلیل‌گران وال استریت استفاده شده بود.
علاوه بر این در IFA 2017 از طرف اپل به طور غیر رسمی اعلام شد که ۳ گوشی در مراسم رونمایی آن ها پرده برداری خواهد شد: دو مدل آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس که جایگزین مدل‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خواهند شد و مدل هزار دلاری با نمایشگر اولد که آیفون ۸ ادیشن (iPhone 8 Edition) نام خواهد داشت.
باز هم باید اشاره کرد که  اکثر خبر های پیرامون اپل به طور قطعی صحت ندارند و آمار صحیح و خطای هر گونه شایعه در مورد اپل  زیاد است. بنابراین ممکن است که هر دو ادعا، کاملا اشتباه باشند و اپل از همان روند نام‌گذاری آیفون‌های ۷ اس و آیفون ۸ استفاده کند. با وجود این، تجربه نشان داده است که می‌توان تا حد زیادی به اطلاعاتی که توسط سازندگان لوازم جانبی فاش می‌شود، اعتماد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا