اخبار

آیفون ۸ اندازه ای بینابین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس دارد

چند ماه اخیر و احتمالا چند ماه آینده را شاهد شایعات بسیار زیاد در مورد آیفون ۸ باید باشیم. خبر جدید از رندر منتسب به آیفون ۸ خبر می دهد که اندازه این گوشی را بینابین دو گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نشان می دهد، آیفون ۸ در مقایسه با آیفون ۷ سایز بزرگ‌تری دارد و در مقایسه با آیفون ۷ پلاس کوچک‌تر است.
این تصاویر رندر فاش شده  نمونه‌های ساختگی از آیفون ۸ را نیز ارائه کرده و مدعی است که ابعاد این نمونه‌های ساختگی براساس اطلاعاتی است که توسط یکی از کارکنان کارخانه‌ی تولید آیفون که از طراحی نسل جدید پرچمدار آیفون خبر داشته، دریافت شده است.
این تصویر رندر شده آیفون ۸ را در کنار دو گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرار داده است. باید توجه کنید که آیفون ۸ در مقایسه با آیفون ۷ بزرگ‌تر و در مقایسه با آیفون ۷ پلاس سایز کوچک‌تری دارد.
براساس اطلاعات ارائه شده ابعاد آیفون ۸ اپل ۱۴۳.۵۹ در ۷۰.۹۴ در ۷.۵۷ میلی‌متر است، حال آنکه ابعاد این آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به ترتیب ۱۳۸.۳ در ۶۷.۱ در ۷.۱ میلی‌متر و ۱۵۸.۲ در ۷۷.۹ در ۷.۳ میلی‌متر است.
از جمله نکات جالبی که در این رندر وجود دارد از این نکات می‌توان به حذف کلید فیزیکی هوم و پوشش بخش بزرگی از پنل جلوی گوشی با استفاده از نمایشگر اشاره کرد. در پشت گوشی نیز شاهد تغییر چینش دوربین دوگانه از حالت افقی به حالت عمودی هستیم که ظاهر استثنایی به این گوشی داده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا