اخبار

آیفون ۸ با وجود قابلیت شارژ سریع ، سرعت شارژ کمتری نسبت به پرچمداران دیگر دارد

به نظر می رسد که با توجه به ترافیک عرضه آیفون ۸ و سرهم بندی آن و نرسیدن قطعات همچنین عدم توانایی اپل بر سر توافق با همکاران خود، این گوشی از تکنولوژی شارژ ۷٫۵ واتی بی سیم استفاده می کند که کمی از دیگر پرچمداران کند تر است.
همان‌طور که می‌دانید، در حال حاضر استاندارد ۱۵ واتی Qi 1.2x نیز برای شارژ بی‌سیم گجت‌های دیجیتال وجود دارد. این اطلاعات در مورد تکنولوژی شارژ بی‌سیم آیفون ۸، از منابع رسانه ای بدست آمده اند.
تکنولوژی شارژ ۱۵ واتی زمان زیادی است که در پرچمداران دیگر برند ها مورد استفاده قرار گرفته است اما باید ببینیم دلیل عدم استفاده اپل از این تکنولوژی برای آیفون ۸ چیست. آیا کمبود زمان و منابع دلیل محکمی برای صحت و قطعیت این امر است؟
به نظر می‌رسد پدهای غیر اپلی شارژ بی‌سیم برای کار با آیفون ۸ نیازمند دریافت گواهی از اپل هستند. این موضوع در مورد اپل واچ هم صادق است. همچنین احتمال اینکه بتوان پد شارژ بی‌سیم آیفون ۸ و اپل واچ را با استفاده از یک آداپتور مورد استفاده قرار داد، وجود دارد.
باید توجه داشته باشیم که در آخرین اطلاعات درز شده، آیفون ۸ اپل همراه با یک نمایشگر اولد ۵.۸ اینچی و پشتیبانی از فناوری تاچ سه بعدی در مراسم رونمایی از محصولات اپل که هرساله در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، راهی بازار می شود. شایعات منتشرشده در ماه‌های اخیر نشان از این دارند که آیفون ۸ در کنار دو گوشی آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس، به بازار خواهند آمد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا