اخبار

از آیفون ۸ چه خبر؟

اطلاعات جدیدی در مورد آیفون ۸ فاش شده است که در ادامه به بحث در مورد آن می پردازیم.
این جزییات را نیز می توان در هو پاد اپل نیز مشاهده کرد. مثلا سیستم Tap To wake که یکی از گزینه های موجود در هوم پاد است به احتمال قوی در آیفون۸ نیز استفاده شود. با استفاده از این قابلیت احتمالا با لمس صفحه‌ی نمایش براساس یک الگوی خاص، نمایشگر فعال می‌شود. همچنین باید به قابلیت‌های دیگری نظیر شناسایی چهره و همچنین قابلیتی با عنوان Attention Detection اشاره کرد. خب مساله به اینجا ختم نمی شود و نکته دیگر اینجاست که آیفون ۸ بدون دکمه هوم فیزیکی خواهد بود
تمامی این اطلاعات در شبکه های اجتماعی فاش شده اند. براساس اطلاعات ارائه شده، آیفون ۸ از وجود صفحه‌ی نمایش بدون حاشیه‌ای که بارها در مورد آن خوانده‌ایم بهره می‌برد. این دو توسعه دهنده پیشرفت‌های اعمال شده در فناوری نمایشگر آیفون ۸ را به پیشرفتی که آیفون ۴ اس با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش رتینا رقم زده بود، مقایسه می‌کنند. اپل در فریم‌ور مربوط از نام کد‌هایی Pearl ID و D22 برای مشخص کردن قابلیت شناسایی چهره و همچنین نمایشگر بدون حاشیه استفاده کرده است.
یکی دیگر از قابلیت های موجود در این گوشی Attention Detection است یعنی این که گوشی به طور خودکار تشخیص می دهد که کاربر در حال کار با گوشی است و یک سری عملیات را در این حالت حذف می کند. در واقع گوشی در حال کار با آن بصورت موقت به حالت بی صدا وارد می‌شود، چراکه کاربر از اتفاقات گوشی باخبر است. همچنین باید به حالت‌های Mouthstrech، MouthSmile و MouthDimple نیز اشاره کرد که احتمالا مربوط به قابلیت شناسایی چهره هستند. براساس شایعات، آیفون ۸ قادر خواهد بود تا حتی در محیط‌های کم نور نیز از طریق اینفرارد اقدام به شناسایی کاربر کند.
خب عدم استفاده از دکمه فیزیکی هوم در آیفون باعث شده تا شایعات وجود سنسور زیر صفحه نمایشگر برای آیفون ۸ نیز قوت گیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا