اخبار

احتمال عرضه ال جی V30 با شارژ بیسیم

ال جی قصد دارد که امسال با وجود تمام شایعات سریعا گوشی V30 خود را در تابستان عرضه کند. با نزدیک شدن به زمان رونمایی از این گوشی، شایعات و اخبار در رابطه با V30 نیز افزایش پیدا کرده‌اند که از جمله‌ی آخرین آن‌ها، باید به احتمال به‌کارگیری شارژ بی‌سیم در کنار قاب شیشه‌ای در پشت گوشی اشاره کرد.
همانطور که می دانید ال جی G6 در بعضی از بازارهای جهانی قابلیت شارژ بی سیم را دارد همچنین جی ۶ پلاس ال‌جی که هفته‌ی گذشته توسط این کمپانی کره‌ای رونمایی شد، از شارژ بی‌سیم بهره می‌برد.
با این حال انتظار می‌رود V30 با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و همچنین قاب پشتی شیشه‌ای و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم راهی بازار شود. همچنین این احتمال وجود دارد که ال‌جی برای رقابت با سامسونگ استفاده از نمایشگر تخت را کنار بگذارد و وی ۳۰ را با بهره‌گیری از نمایشگری با لبه‌های خمیده راهی بازار کند.
تا عرضه این گوشی به نظر زمان زیادی باقی مانده است ، اما باید منتظر ماند و دید که سایز V30 چه اندازه از V20 بزرگتر خواهد بود و همچنین آیا این گوشی نیز باز هم از صفحه نمایش دو تایی استفاده خواهد کرد یا خیر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا