اخبار

احتمال معرفی محصول جدید بلک بری در ماه آینده !

در حالی که پیش از این گفته می شد کمپانی بلک بری در صدد معرفی دو محصول جدید پیش از سال ۲۰۱۷ است تا به حال خبر دقیق تری در مورد زمان رونمایی از این دیوایس ها منتشر نشده بود.
حال مدیر عامل کمپانی بلک بری، آقای Chen، در جلسه ای که با سهام داران این کمپانی داشته خبر از احتمال معرفی یکی از دو دیوایس جدید در ماه جولای داده است.
به گفته او دیگر دیوایس جدید نیز تا پایان سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. هر دو محصول جدید کانادایی ها با هدف رده میانی بازار عرضه شده و پرچم دارانی قدر نخواهند بود. انتظار می رود که یکی از این دو محصول با کیبردی شبیه به کیبرد Priv وارد بازار شود و دیگری بدون کیبرد فیزیکی در اختیار کاربران قرار گیرد.
گفتنیست که کمپانی بلک بری گزارش مالی سه ماهه گذشته خود را منتشر نموده که بر اساس آن با گردش مالی ۴۰۰ میلیون دلاری یعنی ۴۰ درصد کمتر از دوره مشابه سال قبل ضرری ۶۷۰ میلیون دلاری داشته است.
تیراژ فروش محصولات این کمپانی هم در این دوره ۵۰۰ هزار دستگاه بوده که نسبت به سال قبل خبر از کاهش ۵۰ درصدی می دهد. اما با این وجود مدیرعامل این کمپانی نسبت به سودآوری بخش دیوایس های بلک بری در آینده ابراز امیدواری نموده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا