اخبار

احتمال نمایش زنده ساعات شلوغ کاری در جستجوگر گوگل

همان طور که می دانید در جستجوگر گوگل اطلاعات کاربردی زیادی نمایش داده می شود که یکی از جالب ترین آن ها مربوط به این امکان می شود که با جست و جوی یک کسب و کار مشخص، همچون رستوران، می توان ساعات کاری و هم چنین نموداری که شلوغ ترین ساعات آن جا را نمایش می دهد، مشاهده کرد. برای مثال برای رستورانی که در یک منطقه پر رفت و آمد واقع شده، احتمالاً شلوغ ترین ساعت آن، ظهر و زمان صرف نهار است.
 
البته تا این لحظه این اطلاعات گوگل از گذشته جمع آوری شده و هیچ گاه به صورت زنده نمایش داده نشده است. اما به نظر می رسد گوگل در حال تست و آزمایش قابلیتی در موتور جستجوی خود است که به کاربران ساعات کاری شلوغ کسب و کارهای مختلف را به صورت زنده نشان می دهد.
 

احتمال نمایش زنده ساعات شلوغ کاری در جستجوگر گوگل

 
معنای این ویژگی این است که به جای آن که افراد ساعات کاری شلوغ یک رستوران را بر اساس اطلاعات گذشته مشاهده کنند، شلوغ بودن آن را در زمان واقعی خواهند دید. حتی اگر رستورانی قصد داشته باشد در روزی خاص به ازای یک ساندویچ خریداری شده، ساندویچ رایگان به شما دهد، این موضوع در جستجوگر گوگل به صورت زنده نمایش داده می شود.
 
قطعاً این امکان برای افرادی که دوست ندارند در صف های طولانی منتظر بمانند و یا این که برای پیدا کردن صندلی خالی وقتشان تلف شود، می تواند بسیار کارآمد و مفید باشد و به صرفه جویی در زمان افراد نیز کمک بسیاری می کند.
 
هنوز اطلاعات دقیقی از زمان اضافه شدن این قابلیت به جستجوگر محبوب و پرمخاطب گوگل اعلام نشده، اما ایده آن به قدری جالب است که مطمئناً بسیاری را مجذوب خود خواهد کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا