اخبار

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به منظور بازسازی مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط همراه اول

اپراتور همراه اول در مراسم بیست و چهارمین سالگرد عرضه‌ی نخستین سیم کارت در ایران و گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مدیران ارشد همراه اول برگزار شد٬ از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به منظور بازسازی مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد. با موبایلستان همراه باشید.
اپراتور همراه اول طی مراسمی٬ ضمن گرامیداشت روز خبرنگار ۲۴ ساله شدن خود را جشن گرفت. ۱۹ مرداد ماه روز عرضه‌ی نخستین سیم کارت در ایران توسط اپراتور همراه اول است که هر ساله در روز خبرنگار (۱۷ مردادماه) با حضور مدیران ارشد این اپراتور و خبرنگاران فعال در رسانه‌های کشور مراسمی برای این دو رویداد مهم برگزار می‌گردد. همراه اول دیروز در این مراسم طی تفاهم نامه ای با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مشارکت خود در نوسازی مدارس در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و سایر مناطق محروم کشور خبر داد.
اپراتور همراه اول
البته این اپراتور که شفافیت مالی آن بر خلاف بسیاری از شرکت های دیگر برای عموم مردم اثبات شده است به صراحت علام نمود: مبلغ ۵۰ میلیارد ریال را تنها به بازسازی و نوسازی مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه اختصاص خواهد داد. البته که همه‌ی دانش آموزان میهن عزیزمان لایق بهترین امکانات آموزشی هستند و برای این منظور نیز اپراتور همراه اول با راه اندازی کمپین #۲۴* امکان کمک رسانی ملت شریف ایران به بازسازی مدارس تمام مناطق محروم کشور را فراهم ساخته است. با استفاده از این کد USSD همه‌ی کسانی که قصد کمک به دانش آموزان مناطق محروم و ایجاد زیرساخت‌‌های مناسب آموزشی را دارند٬ با هر توان مالی می‌توانند به راحتی کمک‌های مالی خود را برای این عزیزان ارسال نمایند.
اپراتور همراه اول
شرکت ارتباطات سیار ایران در این مراسم دو تفاهم نامه با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امضا کرد؛
تفاهمنامه اول در خصوص اعطای کمک همراه اول به احداث، تجهیز و نوسازی مدارس مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض از طرف همراه اول و تفاهمنامه دوم در خصوص اعطای کمک های جمع آوری شده مشترکین همراه اول برای تجهیز و نوسازی مناطق محروم از طریق راه اندازی سامانه #۲۴* توسط طرف اول همزمان با سالروز ۲۴ سالگی برند همراه اول به امضا رسید.


بیشتر بخوانید: 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا