اخبار

اختیاری بودن بریدگی بالای ال جی جی ۷ تایید شد

در سال جدید میلادی و پس از عرضه آیفون ایکس شاهد تولد گوشی هایی بودیم که دارای صفحه نمایش فول اسکرین و یک شکاف در بالای آن بودند. این تکنولوژی در ال جی جی ۷ کمی متفاوت است و به نوعی بود و نبود آن اختیاری خواهد بود.
طبق ویدیو هایی که از ال جی جی ۷ به دست رسیده، نمایش و یا عدم نمایش بریدگی بالای صفحه در این گوشی کاملا اختیاری است. در واقع این ویژگی از طریق گزینه‌ای در تنظیمات فعال می‌شود. اگر با دقت به ویدیو نگاه کنید، متوجه می‌شوید که آن بخشی که کاربر به تنظیمات می‌رود ویرایش شده است.
در ال جی جی ۷ می توانید درست همانند آیفون ایکس یک بریدگی در بالای گوشی داشته باشید و هر زمان که خواستید آن را محو کنید، چرا که این عمل نوعی حرکت نرم افزاری خواهد بود. گوگل در به‌روزرسانی اندروید P با انتقال آیکون‌ها شامل زمان، درصد باتری و… به استقبال بریدگی نمایشگر رفته است. ال‌جی نیز با قرار دادن این گزینه از طراحی یادشده استقبال کرده و انتخاب را به شما سپرده است. اختیاری بودن این مورد است که آن را از گوشی‌هایی مانند ایسوس ذن‌فون ۵ متمایز می‌کند.
ال جی در ساختار جی ۷ امکاناتی قرار داده که با حذف و یا نمایش بریدگی بالای صفحه نمایش، آیکن ها چینش خاصی به خود بگیرند تا در زمان تصویر لنداسکیپ نیز دچار مشکل نشود.. قسمت‌های چپ و راست سنسورها و دوربین در این نوع طراحی معمولا بی‌استفاده می‌مانند؛ هرچند که یک چهارم اینچ به اندازه‌ی صفحه‌ نمایش اضافه می‌شود. در جی ۷ می‌توانید این گوشه‌ها را با بریدگی وسط هم‌سطح و هم‌رنگ کنید تا نمای جلوی گوشی فاقد بریدگی به نظر برسد. جدیدترین شایعات از عرضه‌ی جی ۷ و جی ۷ پلاس در ماه اردیبهشت خبر می‌دهند که دیرتر از زمان عرضه‌ی جی ۶ است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا