اخبار

استفاده از NFC ، وای فای سریعتر ، بهبود سنسور اثر انگشت ، چیپست A8 در آیفون ۶ تایید شد !


دیروز خبر های مختلفی از دردانه جدید اپل ، آیفون ۶ منتشر شد . از معرفی این اسمارت فون در ۹ سپتامبر و مشکلات در ساخت سلول پنل های لمسی گرفته تا احتمال عرضه نسخه ۴.۷ اینچی با یک باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر . امروز هم شایعات دیگری در مورد این محصول منتشر شد
بر اساس آخرین اخبار منتشر شده احتمالا نسخه ۵.۵ اینچی آیفون ۶ یک ماه بعد از ورود نسخه ۴.۷ اینچی وارد بازار خواهد شد (احتمالا ۱۸ مهر) .
شایعات بسیاری پیرامون استفاده از یاقوت کبود در صفحه نمایش آیفون ۶ مطرح بود که بر اساس آخرین اخبار استفاده از یاقوت کبود منتفی شده اما اعلام شده که صفحه نمایش آیفون ۶ از گوریلا گلاس مستحکم تر خواهد بود .
مانند نسخه های قبلی آیفون ، از تراشه های وای فای با استاندارد ۸۰۵.۱۱ac در این نسخه از آیفون هم استفاده خواهد شد . همچنین مودم ارتباطی آیفون ۶ MDM9x35 خواهد بود که ساخته کوالکام بوده و قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه را دار است همچنین از شبکه LTE پشتیبانی خواهد کرد .

برخی منابع استفاده از تراشه A8 در یکی از نسخه های آیفون ۶ را تایید کرده و فرکانس این پردازنده برای هر هسته ۲ گیگاهرتز اعلام شده است که نسبت به نسخه A7 با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتزی بسیار بهتر است .در این نسخه از آیفون سیستم TouchID یا همان سنسور اثر انگشت هم با بهبود عملکرد خوبی همراه خواهد بود که می توان به افزایش سرعت خواندن اثر انگشت در کنار کاهش دفعات عدم شناسایی اثر انگشت اشاره کرد .گویا آیفون در حال توسعه سیستم های خاص برای استفاده از هدفون های بیتس در آیفون ۶ است که احتمالا توسط تراشه ای خاص برای جفت کردن آیفون با هدفون بیتس انجام خواهد شد.در آخر هم می توان به تعبیه تراشه NFC (میدان ارتباط نزدیک) در نسخه جدید آیفون برای انجام پرداخت های الکترونیکی مختلف و انتقال داده ها با سرعت و امکان رمز گذاری اشاره کرد. تاکنون این جامع ترین اطلاعاتی بود که در خصوص آی‌فون ۶ به بیرون درز پیدا کرده اما باز هم تا زمان رونمایی این محصول ممکن است این مشخصات تغییر کند.فراموش نکنید که هنوز هیچ کدام از این موراد توسط اپل تایید نشده و باید تا زمان معرفی آیفون ۶ منتظر باشیم.
پایان خبر./
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا