اخبار

استفاده میزو از هلیو p40 در محصولات بعدی خود

مدیاتک با عرضه تراشه هلیو P30 توانست که این تراشه را در گوشی های استثنایی میزو مجهز کند.حال شایعه‌ای مطرح شده که نشان از توسعه‌ی تراشه‌ای جدید توسط کمپانی مدیاتک دارد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این تراشه هلیو p40 نام خواهد داشت. شنیده‌ها حکایت از این دارند که هلیو p40 از وجود ۶ هسته پردازشی بهره می‌برد و مبتنی بر لیتوگرافی ۱۲ نانومتری TSMC توسعه خواهد یافت.
میزو می خواهد امسال در گوشی های بعدی خود از هلیو P40 استفاده کند. چراکه زمان اعلام‌شده توسط میزو برای رونمایی از این گوشی هوشمند با زمانی که مدیاتک تراشه‌ی جدیدش را راهی بازار خواهد کرد، همخوانی دارد.  به نظر می‌رسد میزو با هدف رقابت با گوشی‌هایی که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۰ بهره می‌برند، نسل جدید میان‌رده‌اش را راهی بازار خواهد کرد. کوالکام چندی پیش نسل جدید تراشه‌ی خود را با نام اسنپدراگون ۶۷۰ رونمایی کرد که تاریخ عرضه‌ی آن به بازار، فصل اول سال ۲۰۱۸ ذکر شده است.
با این که میزو با کوالکام نیز قراردادی به امضا رسانده است اما هنوز هم با هر ۳ شرکت سامسونگ کوالکام و مدیاتک برای تامین تراشه های خود در رابطه است؛ از این‌رو در گوشی‌های میزو باید شاهد استفاده از تراشه‌های هر سه کمپانی کوالکام، مدیاتک و سامسونگ باشیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا