اخبار

اطلاعاتی از مراحل توسعه بازی Gran Turismo Sport و تعداد خودرو‌ها

مراحل ساخت بازی Gran Turismo Sport به خوبی در حال طی شدن است و با توجه با اینکه، این بازی در ماه نوامبر(آبان) عرضه خواهد شد، به نظر می‌رسد که اطلاعات و جزییات بیشتری در رابطه با این بازی منتشر خواهد شد. به همین منظور استودیو پولی‌فونی اطلاعات جدیدی در رابطه با روند ساخت این بازی، اعلام کرده است.
وب‌سایت چینی سینا، با کازونوری یامائوچی، کارگردان بازی Gran Turismo Sport مصاحبه‌ای انجام داده است. یامائوچی در جریان این مصاحبه به بخش باقی‌مانده از ساخت این پروژه اشاره کرد و رقمی تخمینی از تعداد ماشین‌هایی که در این بازی خواهیم دید را اعلام کرد.
او در رابطه با مراحل ساخت این بازی گفت:

ما هرروز به سختی مشغول به کار هستیم و این بازی هر روز بهتر می‌ِشود. زمانی که این بازی در لندن رونمایی شد نزدیک به ۵۰ درصد از این بازی ساخته شده بود و در حال حاضر نزدیک به ۷۰ درصد از این بازی ساخته شده است. با این حال این بازی باید از جنبه‌های بیشتری بهبود پیدا کند.
 

در زمان عرضه‌ی بازی Gran Turismo Sport، ۱۴۰ ماشین در این بازی وجود خواهد داشت. اینطور که به نظر می‌رسد تعداد این ماشین‌ها با بسته‌های الحاقی افزایش پیدا خواهد کرد. یامائوچی در این رابطه گفت:

در مجموع نزدیک به ۴۰۰ یا ۵۰۰ ماشین در این بازی حضور خواهند داشت. برروی مدل ماشین‌ها مجددا کار شده است و نسخه‌ی استانداردی از این ماشین‌ها وجود نخواهد داشت.

او در پایان اشاره کرد که شاید این بازی از سیستم فرمان پلی‌استیشن ۳ نیز پشتیبانی کند. بازی Gran Turismo Sport به صورت انحصاری در تاریخ ۱۵ نوامبر(۲۵آبان)‌ برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا