اخبار

اطلاعاتی جدید درباره پیکسل XL 2

پیکسل XL 2

آیفون ۸ کمپانی اپل ممکن است بتواند بازار بسیار گسترده‌ای را نصیب خود کند اما طرفداران پر و پا قرص اندروید هم‌اکنون به‌شدت در انتظار تلفن‌های همراه هوشمند گوگل پیکسل هستند. در همین راستا نیز اخبار و ویدیوهای مربوط به این سری از تلفن‌های همراه هوشمند نیز بازار گرمی دارند. یکی از این ویدیوهای مفهومی منتشر شده به‌تازگی نشان دهنده گوگل پیکسل XL 2 در اندازه یک فبلت است که زیبایی طراحی نشان داده شده در آن سختی انتظار را برای علاقه‌مندان دوچندان می‌کند.

اطلاعات انتشار یافته در این ویدیو حاکی از نحوه به‌روزرسانی این پرچم‌دار اندرویدی توسط گوگل برای مقابله با سامسونگ گلکسی اس ۸ است. یکی از اصلی‌ترین تغییراتی که در این تلفن همراه هوشمند دیده می‌شود اندازه صفحه‌نمایش آن است که هم‌اکنون از طراحی لبه به لبه مشابه با گلکسی اس ۸ و ال‌جی G6 بهره می‌برد. انتظار می‌رود که پیکسل XL 2 که در اخبار اخیر با نام Taimen شناخته می‌شود دارای صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی با فناوری OLED باشد که البته بار دیگر از فناوری Daydream گوگل در دستگاه‌های مجهز به واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند.

درحالی‌که تصاویر نشان داده شده نمایان کننده تفاوت بسیار زیاد این صفحه‌نمایش با فناوری Infinity Display به کار رفته در گلکسی اس ۸ است اما لبه‌های بسیار نازک نمایشگر احتمالی پیکسل XL 2 زیبایی خاصی را برای این صفحه‌نمایش منحصربه‌فرد به ارمغان آورده است. یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی این تلفن همراه هوشمند لنز دوربین آن است که به نسبت نسخه‌های قبلی بهتر شده است.

دیگر ویژگی ظاهری پیکسل XL 2 رنگ‌های متنوع آن است که گوگل در این زمینه رنگ جدیدی به نام آبی واقعی را نیز به این سری از رنگ‌های این تلفن همراه افزوده است. البته بلندگوهای موجود بر روی بدنه جلویی دستگاه نیز تا حدی حائز اهمیت هستند. پنل شیشه‌ای در بدنه پشتی دستگاه نیز کاهش یافته است زیرا موقعیت قرارگیری حسگر اثرانگشت در پشت دستگاه یاد شده چنین چیزی را ایجاب می‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا