اخبار

اطلاعاتی لو رفته از پرچم دار آینده HTC: دوربین ۲۳ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰

بعد از عرضه رسمی گوشی HTC A9، ظاهرا این کمپانی بحران زده قصد دارد پرچم دار جدیدی را با نام HTC One X9 معرفی کند. با ما همراه باشید.
این اسم از پوستر لو رفته این گوشی در فضای اینترنت پخش شده است. همچنین در این پوستر شعار “به همراه هوشمندی های شهر” به چشم می خورد که گرچه شعاری مبهم و تبلیغاتی به نظر می رسد، اما احتمالا اشاره ای به قابلیت های جدید و شاید هم خاص این گوشی خواهد داشت. این پوستر را می توانید در زیر مشاهده کنید:

برخلاف HTC A9، ظاهرا گوشی X9 دارای اسپیکر BoomSound دوگانه و همچنین دکمه های سخت افزاری نیز می باشد.
اما درباره مشخصات گوشی باید گفت که طبق شایعاتی که از چین به گوش رسیده، ظاهرا این گوشی یک صفحه نمایش حداقل ۵ اینچی از نوع Quad HD با رزولیشن  ۲۵۶۰×۱۴۴۰ خواهد داشت. پردازنده این گوشی هم احتمالا اسنپدراگون ۸۲۰ و یا Helip X20h ساخت MediaTek است. سایر مشخصات گوشی هم شامل ۴ گیگابایت رم به همراه دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۴ مگاپیکسلی UltraPixel در جلو به همراه ظرفیت داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی قابل افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق اسلات میکرو اس دی و باطری ۳۵۰۰ میلی آمپری نام برد.
اگرچه در حال حاضر نمی توان به صحت اطلاعات و پوستر فوق اطمینان داشت و باید منتظر نشست و دید که آیا این اطلاعات صحصح می باشند یا خیر.
سری X گوشی های HTC اولین بار در ۳ سال پیش به بازار عرضه شدند که در زمان خود یکی از بهترین گوشی های آندرویدی بود. حال ممکن است HTC بعد از گذشت این مدت قصد احیای سری X را داشته باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا