اخبار

اطلاعات و تریلر جدیدی از بازی Dishonored 2 منتشر شد

«هاروی اسمیت» (Harvey Smitch) پس از ورود به استیج در کنفرانس «بتسدا» (Bathesda) در E3 2016، اطلاعات بیشتری را از بازی Dishonored 2 منتشر کرد.
داستان بازی ۱۵ سال بعد از نسخه اول، یعنی Dishonored اتفاق می‌افتد. تیم سازنده می‌خواهد تا بازی را به رنگ روغن شبیه کند و انجین Void Engine این شرکت، بسیار زیبا این کار را انجام داده است.
شرکت «آرکین» (Arkane) به منابع لازمه برای کشف گذشته تنظیمات دقلویی «دانوال» (Dunwall) و «کاماکا» (Carnaca) نیاز دارد. شما در این بازی قادر خواهد باد تا به عنوان شخصیت Emily Kaldwin یا Corvo، قهرمانان نسخه اول این مجموعه، بازی کنید.
گیم‌پلی این بازی نیز در این کنفرانس به نمایش گذاشته شد. اسمیت منطقه‌ای را نشان داد که هر لحظه خطر طوفان گرد و غبار وجود دارد. بازیکنان این شهامت را پیدا می‌کنند تا استفاده بیشتری از فضای عمودی داشته باشند و به کاوش در سقف ساختمان‌ها بپردازند.
در این گیم‌پلی، نیروهای هیپنوتیزم Emily به نمایش گذاشته شدند. این نیروها به او اجازه می‌ٔهد تا توجه دشمنان را برروی یک نقطه جلب کنند تا او بتواند بدون دیده شدن، هر کنار آن‌ها حرکت کند. همچنین یکی از قابلیت‌های دیگر او این است که می‌تواند دشمنان یا اجسام دور را به سمت خود پرتاب کند. همچنین یک نیرو با نام Domino به او اجازه می‌دهد تا سرنوشت چندین دشمن را به یکدیگر پیوند بزند. یعنی او می‌تواند چندین دشمن را به طور همزمان و تنها با کشتن یک دشمن از پا در آورد.
تمامی قابلیت‌های Emily منحصربه‌فرد هستند و هیچ یک از آن‌ها در نسخه اول این مجموعه وجود ندارند.
همچنین اسمیت یکی از تنظیمات بزرگ این بازی را به نمایش گذاشت که در آن، قدرت‌های Emily و Corbo کار نخواهند کرد اما زمان بین چندین زمان مختلف، منتقل می‌شود. به نظر می‌رسد که این تنظیمات به شما اجازه می‌دهد تا به طور هوشمندانه چندین معمای خاص را با استفاده از مقایسه گذشته و حال، حل کنید.
 

دانلود ویدیو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا