اخبار

اطلاعات جدیدی در مورد گلکسی S7 منتشر شد

جزییات تلفن هوشمند تازه سامسونگ در حالیکه هنوز معرفی نشده، به طور کامل لو رفته است. حتی اگر در این زمینه شکی باقیمانده بود، سامسونگ اندونزی با نشان دادن تیزر تبلیغاتی یک دقیقه‌ای سامسونگ، دیگر جای شکی باقی نگذاشت. شاید بتوان فرض کرد که این اتفاق سهوی بوده و اما رسمی بودن صفحه یوتیوب ویدیو حاکی از چیز دیگری‌ست.
از آنجایی که صفحه وب سامسونگ اندونزی و کانال یوتیوب هر دو تحت نظارت رسمی شرکت سامسونگ هستند، پس نمی‌توان در اصل بودن این ویدئو شک کرد. شاید قصد سامسونگ از این کار مشتاق کردن طرفدارانش یک هفته پیش از رونمایی رسمی از محصول جدیدش باشد.
imv4ms2cfa2rr8rtvxkr-w620
البته از این ویدئو و عکس‌ها اطلاعات زیادی درباره ویژگی‌های سخت‌افزاری به دست نمی‌آید، اما همچنان جزییات خوبی را می‌توان در همین تیزر یک دقیقه‌ای مشاهده کرد. مثلا طراحی گوشی‌های جدید گلکسی S7 از نظر ظاهری کم و بیش شبیه S6 است. امکان شارژ بی‌سیم و ضدآب بودن آن نیز مشهود است. ظاهرا برای مدل S7 نیز گوشی‌هایی با لبه‌های منحنی نیز طراحی شده است.
t9kroripnlz3jsfn2cow-w620
از این تیزر اطلاعات بیشتری نمی‌توانیم دریافت کنیم. مثلا معلوم نمی‌شود که پرایوسی گوشی چطور است، یا میزان ضد آب بودن آن تا چه حدی است؟ یا در محیط‌هایی که نور کمی وجود دارد کیفیت عکاسی دوربینش چگونه است.
اگر شما همچنان می‌خواهید جزییات بیشتری از این گوشی‌ها به دست آورید یا منتظر باشید که باز هم اطلاعات بیشتری از سونی درز کند تا کمی طاقت بیاورید تا ۲۲ فوریه (۳ اسفند) همه دانستنی‌ها را دریابید.

bytvbxywapqn8urd2xk8-w620

منبع: gizmodo

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا