اخبار

نمایشگر ۴K هفت اینچی برای همراه تاشوی سامسونگ

نمایشگر ۴K هفت اینچی برای همراه تاشوی سامسونگ

همراه تاشوی سامسونگ

همه ما زمانی عاشق همراه‌های تاشو بودیم ولی بدون شک باگذشت زمان و آغاز کاربری نمایشگرهای لمسی بود که این علاقه جای خود را به علاقه به کاربری‌های دیگر داد و به همین دلیل نیز به‌تدریج نسل تلفن‌های همراه هوشمند لمسی منقرض شد. بااین‌وجود شرکت سامسونگ قصد دارد تا این دستگاه‌ها را دوباره به معادلات بازار تلفن‌های همراه هوشمند بازگرداند و به همین دلیل نیز در طول چند ماه اخیر شایعات فراوانی درباره محصول جدید سامسونگ با قابلیت تا شدن به گوش رسیده است.

مسئولان این شرکت کره‌ای به‌تازگی و در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ میلادی به رونمایی خصوصی از همراه تاشوی سامسونگ دست زدند اما بااین‌حال اطلاعات به‌دست‌آمده از این تلفن همراه بسیار محدود بوده و تنها حدس و گمان‌هایی در این رابطه زده می‌شود. بر اساس شایعات منتشر شده در وب‌سایت‌های فناوری اطلاعات، این تلفن همراه تاشوی سامسونگ که گلکسی X نام دارد در حالت خمیده دارای صفحه نمایش ۵ اینچی AMOLED بوده و زمانی که باز می‌شود صفحه نمایشی ۷ اینچی برای کاربر به نمایش درمی‌آید. هر دوی این صفحه نمایش‌ها با یک لولای ساده و انعطاف‌پذیر به یکدیگر متصل هستند.

از دیگر مشخصات این دستگاه رمزآلود می‌توان به ۱۲ مگاپیکسل دوربین اصلی و ۸ مگاپیکسل دوربین سلفی آن اشاره کرد. همچنین یک حسگر اثر انگشت نیز به‌صورت مستقیم بر روی صفحه نمایش این تلفن همراه متصل شده است. بر اساس شایعات اعلام شده پردازنده این همراه تاشوی سامسونگ نیز توسط شرکت کوالکام ساخته شده و از نوع اسنپ دراگون ۸۳۵ خواهد بود.

بااین‌حال همان‌طور که گفته شد باید در نظر داشت که سامسونگ طرح اولیه این تلفن همراه هوشمند را در پشت درهای بسته و فقط برای تعدادی محدود از مهمان‌های خود رونمایی کرده است و بیشتر اطلاعاتی که از این تلفن همراه در اختیار است تا زمان اعلام و تائید نهایی شرکت سامسونگ چندان موثق نیست.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا