اخبار

اطلاعات مربوط به نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ منتشر شد

به تازگی در مورد نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ اطلاعات جدیدی منتشر شده و شرکت سامسونگ قصد دارد که گوشی جدید خود را در مقایسه با بقیه خمیده تر تولید کند. شرکت سامسونگ جدیدترین گوشی بنام نوت ۱۰ را در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد. پیش بینی شده که گوشی سامسونگ ۱۰ به نسخه قبلی خود خیلی شبیه است.

شرکت سامسونگ کلیه گوشی های خود را با یک زبان مشخصی برنامه نویسی تولید می کند و هر نسخه خود را نسبت به قبلی بهبود می بخشد و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی ها را برطرف می کند. شاید در گوشی گلکسی نوت ۱۰ در مقایسه با سایر گوشی های قبلی، تغییرات بسیار زیادی اعمال شده است. به تازگی یک حساب کاربری بنام Ice Universe در شبکه اجتماعی توئیتر، اعلام کرده که در نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ تغیرات زیادی اعمال شده است.

نمایشگر این گوشی هوشمند در مقایسه با گوشی های قبلی خمیده تر شده است. البته در حال حاضر نمی توان این نظر را به صورت قطعی اعلام کرد و شاید در گوشی گلکسی نوت ۱۰ زاویه های گوشی بزرگ تر شود.

در حساب توئیتی Ice Universe  بدین گونه نوشته شده است:

یکی از مهم ترین مشخصه های گوشی های جدید سامسونگ، این است که نمایشگرهای خمیده ای دارند. در نیمه دوم سال جاری این مشخصه به اوج خود می رسد و این تغییر از زمان عرضه گوشی گلکسی نوت ۷ شروع شده و ادامه دارد.

البته در گذشته راجع به گوشی گلکسی نوت ۱۰ شایعات و اخبار بسیار زیادی منتشر شده بود. باتری آن ۴۵۰۰ میلی آمپر بوده و دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی می درخشد. گوشی گلکسی نوت پرو ۱۰ به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری مجهز شده است.

این گوشی جدید در نسخه هایی با امکانات مختلف به بازار عرضه می شود و حتی در برخی نسخه ها، می توان از شبکه ارتباطی ۵G نیز استفاده کرد. گوشی سامسونگ نوت ۱۰ به نمایشگر ۷۵/۶ اینچی (۱۵/۱۷ سانتی متر) مجهز شده که رزولوشن آن نیز ۲۹۶۰×۱۴۴۰ پیکسل است و اندروید v9.0 (pie) روی آن نصب شده است. این دستگاه قدرتمند به هسته مرکزی octa (7/2 گیگاهرتز ، چهار هسته ای با پروسسور ۷/۱ گیگاهرتز مجهز شده که رم ۶ گیگابایتی را پشتیبانی می کند. دوربین جلوی آن ۱۳ مگاپیکسل و با رزولوشن ۳۰۹۶×۴۱۲۸ پیکسل بوده و در آن سنسور    CMOS کار گذاشته شده است. به سنسورهای دیگری مانند سنسور نور، سنسور مجاورت، شتاب سنج، فشار سنج، قطب نما، و سنسور اثر انگشت نیز مجهز شده که توانایی بسیار بالای این گوشی را نشان می دهد.

شما با این گوشی می توانید بسیاری از نیازهای خودتان را برطرف کنید. انتظار می رود که این پرچم دار جدید شرکت سامسونگ در آینده نزدیک رونمایی شود.هانس Vestberg، مدیر عامل شرکت ورایزون، اعلام کرد سری گوشی های نوت و گلکسی به شبکه ۵G مجهز خواهند شد.

البته به سختی می توان باور کرد که دو گوشی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت پرو ۱۰ مشخصات جداگانه ای دارند و یکی از آن ها به شبکه ارتباط ۵G مجهز بوده در حالی که دیگری این گونه نیست.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا