اخبار

اعضای جدید خانواده هواوی P

اعضای جدید خانواده هواوی P

کمپانی هواوی به‌تازگی در راستای یک خطای غیر عمد برگه‌های مرتبط با آزمون دو تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار آینده خود در سری هواوی P را بر روی وب‌سایت اصلی این شرکت قرار داده است که این امر توجه بسیاری از طرفداران این کمپانی را به خود جلب کرده است.
تیم طراحی وب هواوی آماده‌شده است تا پرچم‌دارهای جدید سری پی این کمپانی را بر روی وب‌سایت قرار بدهد و البته در این میان نیز صفحاتی از آزمون‌های مرتبط با این سری از تلفن‌های همراه هوشمند هواوی فاش شده است. هردوی این دستگاه‌های جدید سری پی که بانام‌های هواوی P11 و P12 شناخته می‌شوند مشخصاتی را که پرچم‌دار هواوی انتظار می‌رفت را دارند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را جایگزینی برای نسل گذشته سری پی هواوی دانست.
بااین‌حال هنوز جای سؤال وجود دارد که آیا مدل یادشده از این پرچم‌دارها بانام هواوی P20 عرضه می‌شود یا خیر.لازم به ذکر است که هواوی تنها کمپانی‌ای نیست که قصد دارد تا جهت جدیدی را برای نام‌گذاری دستگاه پرچم‌دار خود اتخاذ کند و بسیاری از کمپانی‌های سازنده تلفن‌های همراه هوشمند نام‌گذاری بر اساس ترتیب اعداد را کنار گذاشته و نام‌های جدیدی را برای دستگاه‌های خود انتخاب می‌کنند.
به‌هرحال، صفحات آزمون مربوط به این دو تلفن همراه هوشمند به نظر کپی‌ای از محتوای Huawei Ascend Mate 7 می‌آید و بسیاری از اطلاعات مندرج در صفحات آزمون یاد شده با این تلفن همراه هوشمند سابق کمپانی هواوی یکسان است. به همین دلیل نیز نمی‌توان اطلاعات زیادی درزمینهٔ مشخصات سخت‌افزاری و پردازنده این دو تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار را از این صفحات اتخاذ کرد. البته شما نیز می‌توانید با سر زدن به وب‌سایت اصلی هواوی به این صفحات دسترسی پیدا کنید ولی ازآنجاکه قرارگیری آن‌ها بر روی وب‌سایت یادشده اشتباه بوده است باید انتظار داشت که به‌زودی لینک‌های مرتبط با آن غیرفعال شده و محتوای یادشده از روی وب‌سایت اصلی هواوی برداشته شود.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا