اخبار

افزایش ۴۲ درصدی درآمد HTC در ماه سپتامبر

متاسفانه اچ‌تی‌سی از روزهای خوش گذشته فاصله گرفته و تلاش‌هایش برای احیا نیز تا به امروز بی نتیجه مانده است اما گزارش جدید این شرکت از درآمد ماه میلادی گذشته نویدبخش بهبود اوضاع برای این غول تایوانی است. در گزارش اچ‌تی‌سی شاهد رشد ۴۲ درصدی درآمدهای شرکت در ماه سپتامبر (شهریور) نسبت به آگوست بودیم،‌ همچنین نسبت به بازه مشابه در سال گذشته میلادی افزایش ۳۱.۳ درصدی در درآمدها مشاهده شده است. درآمد اچ‌تی‌سی در ماه‌های آگوست و سپتامبر به ترتیب ۶۵۷۹ و ۹۳۳۲ میلیون دلار تایوان بوده است.
سه ماهه سوم سال جاری میلادی ۲۲.۲۳ میلیارد دلار تایوان درآمد برای اچ‌تی‌سی به همراه داشته است که این میزان نسبت به سال گذشته ۳.۷۵ درصد رشد داشته است. سه ماهه‌ی سوم ۲۰۱۶ امیدبخش‌ترین سه‌ماهه‌های یک سال و نیم گذشته برای اچ‌تی‌سی بوده است و به نظر می‌رسد این غول تایوانی شانس خوبی برای رسیدن به سوددهی داشته باشد.
هیچ گزارش رسمی در خصوص ارتباط این افزایش درآمد با همکاری گوگل و اچ‌تی‌سی در ساخت گوشی‌های پیکسل در دست نیست. با توجه به تاریخ عرضه این گوشی‌های جدید، به احتمال فراوان تولید پیکسل‌ها توسط اچ‌تی‌سی در بهبود وضعیت درآمد اچ‌تی‌سی در سه ماهه‌ی گذشته بی تاثیر نبوده است.

منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا