اخبار

افشای تصاویری از پرچم دار جدید هواوی

افشای تصاویری از پرچم دار جدید هواوی

همان طور که میدانید کنگره موبایل جهانی آغاز شده و همچنان ادامه دارد اما هنوز کمپانی هواوی پرچم دار خود را رونمایی نکرده است. این امر به خاطر آن است که این کمپانی قصد دارد تا رونمایی از این محصول راز آلود خود را به نشست اختصاصی خود که در اواخر ماه مارس برگذار خواهد شد، موکول کند.
اما چرا راز آلود؟ خب دنبال کردن اخبار مرتبط با تلفن های همراه هوشمند هواوی P20 و هواوی P20 پلاس می تواند به راحتی گیج کننده باشد. برخی از شایعات در این رابطه اظهار دارد که تلفن های همراه هوشمند یاد شده با لنز سه گانه در بدنه پشتی خود عرضه خواهند شد و برخی دیگر نیز این فرضیه را رد کرده و بر این باورند که دو تلفن همراه هوشمند هواوی P20 و هواوی P20 پلاس از دوربین دوقلو بهره مند خواهد بود. سپس هواوی در این میان تیزری را به انتشار می رساند و در آن در رابطه با وجود ماژول لنز سه گانه بحث و گفتگو می کند. به این ترتیب است که این دو دستگاه هوشمند به تلفن هایی رازآلود تبدیل شده اند.
بهترین حدس ما در این رابطه در آن است که هواوی P20 ممکن است با دوربین دوقلو عرضه شود و این در حالی است که ماژول لنز سه گانه ممکن است برای هواوی P20 پلاس یا پرو (هنوز نام اصلی این محصول مشخص نشده است)در نظر گرفته شده باشد. در همین رابطه نیز به تازگی برخی از افشا کنندگان برتر در شبکه های اجتماعی تصویری را به انتشار گذاشته اند که به نوعی نمونه اولیه از هواوی P20 خواهد بود.
از این تصویر چهار چیز بسیار مشهود است که مربوط به ماژول دوربین دوقلو در پشت دستگاه، وجود شیاری مشابه با ایفون X در بدنه جلویی، طراحی بدون لبه و حسگر اثر انگشت است. همچنین لوگوی موجود بر روی بدنه این دستگاه نیز نشان از وجود اندروید ۸٫۰ اوریو دارد. با این حال همان طور که اظهار شد تصویر یاد شده تنها در حد شایعه ای در باب تلفن همراه هوشمند یاد شده است و هیچ کدام از ویژگی های مشاهده شده در آن به صورت قطعی از جانب این شرکت تایید یا رد نشده است. به همین ترتیب نیز بهتر است تا زمان رونمایی از این دستگاه منتظر بمانیم و به صورت رسمی از مشخصات آنها آگاه شویم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا