اخبار

افشای قیمت وان پلاس ۶

تصاویری که به‌تازگی فاش شده است در بردارنده قیمت وان پلاس ۶ است که البته مشاهده آن ممکن است به طرفداران پرچم‌دارهای این کمپانی شوک شدیدی وارد کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این تصویر، تلفن همراه هوشمند و پرچم‌دار وان پلاس ۶ به قیمت ۷۴۹ دلار عرضه خواهد شد که این رقم بسیار بیشتر از قیمتی است که پرچم‌دار گذشته وان پلاس تعیین شده بود. بر اساس گزارش‌ها، این در واقع قیمتی است که برای مدل وان پلاس ۶ با رم ۸ گیگابایتی به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است؛ اما باور قیمت این تلفن همراه هوشمند که به‌ظاهر بسیار شبیه به تلفن همراه هوشمند اوپو R۱۵ ساخته شده است بسیار دشوار است.
با این حال اگر تصاویر یاد شده واقعی باشند، به‌احتمال‌زیاد به بازار ایالات متحده و دیگر بازارهای غربی مرتبط نخواهد بود؛ زیرا در این تصویر علاوه بر قیمت وان پلاس ۶، قیمت بازار چین آیفون X ۲۶۵ گیگابایت و سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب با رقم‌های ۱۵۰۰ و ۱۲۰۰ دلار نمایش داده شده‌اند. همان‌طور که می‌دانید، در ایالات متحده، آیفون ۲۵۶ گیگابایت در واقع با ۱۱۴۹ دلار عرضه می‌شود و این در حالی است که گلکسی اس ۹ پلاس با قیمت ۸۵۰ دلار به بازار عرضه شده است (البته لازم است بدانید که رقم یاد شده مختص نسخه ۶۴ گیگابایتی آیفون بوده و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن هنوز در ایالات متحده عرضه نشده است)؛ بنابراین، این فهرست قیمتی نمی‌تواند برای حدس زدن قیمت قطعی وان پلاس ۶ در بازارهایی نظیر ایالات متحده قطعی و قابل اعتماد باشد.
با این حال بنابر مقایسه قیمت‌های عرضه شده از آیفون X و گلکسی اس ۹ پلاس با قیمت‌های واقعی آن‌ها می‌توان حدس زد که وان پلاس ۶ نیز تقریبا برابر با قیمت وان پلاس ۵T به بازار عرضه شود. همچنین لازم است بدانید که تلفن همراه هوشمند وان پلاس ۵T با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم‌اکنون با قیمت ۴۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. البته نسخه ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت این تلفن همراه هوشمند با برچسب قیمتی ۵۵۹ دلار به فروش می‌رسد.
به‌احتمال بسیار قوی، تلفن همراه هوشمند وان پلاس ۶ به صورتی رسمی در ماه ژوئن سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا