اخبار

افشای مشخصات گوشی هوشمند هواوی نوا ۵

رسانه ها توانستند که به تصاویر گوشی هواوی نوا ۵ دست یابند. پیش بینی شده که این گوشی در آینده نزدیک به بازار عرضه شود. شایعات بسیار زیادی درباره هواوی نوا ۵ در شبکه های اجتماعی و اینترنت منتشر شده است. حالا که گوشی هواوی نوا ۳ معرفی شده پیش بینی شده که گوشی هواوی نوا ۵ نیز در آینده نزدیک به بازار معرفی شود.

انتشار تصاویر مربوط به هواوی ۵ باعث ایجاد مشکلاتی برای این شرکت شده است. پیش بینی شده که گوشی پرچمدار این گوشی احتمالا با دوربین سه گانه ای به بازار عرضه خواهد شد و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی تعبیه نشده است. شرکت هواوی انتقال اسکنر اثر انگشت به زیر نمایشگر مدنظر قرار داده است.

یک جک ۵/۳ میلی متری در هدفون این گوشی به کار گرفته شده است. خروجی پورت micro USB به همراه با حفره های اسپیکر در پایین گوشی کار گذاشته شده است. در گوشی هواوی ۵ نوا دقیقا  مثل گوشی هواوی P30 ، دوربین سه گانه و تکنولوژی ۴۰ واتی به کار گرفته شده است.

طی سال های گذشته شماره مدل این دستگاه منتشر می شد. شماره مدل AL10 / TL10 برای این گوشی مدنظر گرفته شده است و یک تراشه کایرین ۹۸۰ در این گوشی تعبیه شده است. اندازه صفحه نمایشگر ۳۹/۶ اینچ بوده که با فناوری AMOLED ادغام شده و رزولوشن فول اچ دی مشخصه خاص این گوشی ممتاز و پرچمدار است. شاید به احتمال بسیار زیاد صفحه نمایش قطره ای به همراه با بریدگی در این گوشی به کار گرفته شود.

باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت این گوشی را برای شما فعال نگه می دارد. دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی با سنسور  IMX576  به شما کمک می کند تا تصاویر سلفی باکیفیتی را تهیه کنید. دوربین های دوگانه ۳/۱۲ و ۴۸ مگاپیکسل با زاویه دید عریض و Tof به متمایزبودن پنل پشتی کمک در خور توجهی می کند. شرکت زمان معرفی دستگاه و قیمت آن را مشخص نکرده است.

اندازه صفحه نمایش ۸/۵ اینچ باعث شده تا یک گوشی متمایزی داشته باشید. قاب گوشی بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده و شما با زیبایی های رنگی آن مبهوت باقی خواهید ماند. رنگ ها در صفحه نمایش زنده به نظر می رسند و شما می توانید تمام جزئیات یک تصویر را شاهد باشید.

دوربین پشتی و سلفی دستگاه چنان باکیفیت است که همیشه دوست خواهید داشت در حال عکس گرفتن باشید. تکنولوژی هایی که در این گوشی به کار گرفته شده باعث می شود که شما بتوانید در نور کم هم عکس های باکیفیتی را بگیرید. شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن باکیفیت ترین تصاویر را تهیه کنید.

 رابط کاربری بسیار راحت بوده و بنابراین این گوشی عملکرد سریع و مناسبی را دارد. قفل گوشی هواوی نوا ۵ با اسکن عنبیه چشم شما باز می شود و بنابراین مشخص می شود که امنیت بالایی دارد و دیگران زمانی به گوشی خودتان دسترسی ندارید یا خواب هستید دیگر نمی تواننند گوشی شما را باز کرده و محتوای آن را مشاهده کنند. در سریع ترین زمان ممکن شارژ شده و باعث افزایش عمر باتری می شود شما می توانید با جریان برق ۹ ولت باتری گوشی خود را شارژ کنید.

بلوتوث آن دوگانه بوده و شما می توانید در حین رانندگی به سایرکارهای خود نیز برسید. فناوری ماشینی و EMUI 8.0 باعث شده که رفتار کاربران خود را تشخیص داده و بر همان اساس اقدام کند. این گوشی هوشمند سریع تر و روان تر عمل می کند. گوشی های هوشمند نوا برای اولین بار در ۱ سپتامبر ۲۰۱۶ معرفی شدند و جزء گوشی های میان رده محسوب می شوند در کمتر از ۳/۰ ثانیه چهره کاربر را تشخیص می دهند.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا