اخبار

افشا مشخصات سخت افزاری گوشی موتو E6

مشخصات گوشی موتورولا E6 در اینترنت منتشر شد. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی از مشخصات سخت افزاری آن به شمار می رود. گوشی های سری G موتورولا نسب به E قوی تر بوده و گوشی های سری E ارزان تر نیز  هستند. معرفی گوشی سری ۶ موتورولا ، از مهم ترین اولویت های این شرکت محسوب می شود.

مشخصات سخت افزاری گوشی E به تازگی در اینترنت منتشر شده و یکی از کاربران XDA Develppers به اسم Mishaal Rahman در شبکه اجتماعی، مشخصات سخت افزاری را منتشر کرده است. کد نام Surfna برای توسعه و فروش آن در ایالات متحده بود. شاید این چنین محصولی در کشورهای دیگر عرضه نشود.

صفحه نمایش ۶/۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۴۴۰ مهم ترین مشخصات سخت افزاری این گوشی است. البته مشخصات سخت افزاری این گوشی کاملا معرفی نشده و شخص افشا کننده نیز نسبت به اطلاعات خود مشکوک است.  چیپست اسنپدراگون ۴۳۰، تامین کننده قدرت این گوشی جدید موتورولاست که در واقع یک پروسسور قدیمی محسوب می شود. حافظه جانبی ۲ گیگا بایت و حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگا بایت در برخی نسخه ها، نشانگر اهمیت شرکت به مقدار حافظه ها برای نگهداری اطلاعات است.

تنها یک دوربین در گوشی کار گذاشته شده است. یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی SK53L6 با دریچه دیافراگم f/2.0 در پنل پشتی جا خوش کرده است. ثبت تصاویر سلفی با دوربین ۵ مگا پیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 امکان پذیر خواهد بود.

سیستم عامل اندروید پای، از طرف شرکت موتورولا در این گوشی تعبیه شده است. البته هنوز قدرت باتری این گوشی جدید منتشر نشده ولی پیش بینی می شود که یک باتری۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در این دستگاه جدید کار گذاشته شود. گوشی موتورولا در ماه آوریل ۲۰۱۸ رونمایی شد و انتظار می رود که نسل جدید این گوشی در آینده نزدیک معرفی شود.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا