اخبار

ال جی از مدل جدید هدفون بلوتوث TONE Active رونمایی کرد

مدل قبلی هدفون LG TONE Active کاملا بی‌سیم نبود اما از طریق یک اتصال بلوتوثی کنترل می‌شد. ظاهرا ال‌جی به ایده‌ی هدفون‌های کوچک که شکل و شمایل آن‌ها مشابه هدست‌های معمولی بوده و نیازی به اتصال فیزیکی به دستگاه‌ها نداشته باشند علاقه دارد چرا که این کمپانی به تازگی مدل جدیدی از چنین محصولی را معرفی کرده است. این کمپانی کره‌ای هدفون بی‌سیم تون‌اکتیو را با شناسه‌ی مدل HBS-A80 رونمایی کرده که از نظر ظاهری به نسل قبلی این محصول که در سال گذشته معرفی شده بود، شباهت زیادی دارد.
HBS-A80 دقیقا مانند مدل قبلی خود، به نحوی طراحی شده که روی گردن کاربر قرار بگیرد و نیز شامل هدفون‌های معمول خود است. این هدفون همچنین از دکمه‌های فیزکی کنترل صدا و نیز یک میکروفون بهره می‌برد. علاوه بر این، یک دکمه‌ی دیگر برای پاسخ دادن به تماس‌های صوتی روی این محصول تعبیه شده است. اگرچه ظرفیت باتری این دستگاه هنوز مشخص نشده، اما ال‌جی اعلام کرده که HBS-A80 با هر بار شارژ کامل می‌تواند تا ۱۲ ساعت با آن به مکالمات صوتی پرداخت یا ۹.۵ ساعت به طور مداوم با این محصول به موسیقی گوش داد. افزون بر این، هدفون یاد شده می‌تواند تا ۱۷ روز در حالت آماده بکار باشد. زمان مورد نیاز برای شارژ کامل این دستگاه نیز کمتر از دو ساعت اعلام شده است.
این هدفون طراحی به روزی ندارد و مدیر اجرایی ال‌جی، Bruce Tripido نیز این موضوع را تایید کرده است. Bruce در توضیحات خود اینگونه بیان داشته که مدل جدید تون‌اکتیو به نحوی طراحی شده که بتوان هنگام انجام فعالیت‌های فیزیکی از آن استفاده کرد. در این زمینه، هدفون جدید ال‌جی عملکرد بهتری نسبت به سایر هدفون‌های بلوتوثی دارد چراکه این نوع هدفون‌ها معمولا هنگام فعالیت‌های فیزیکی به راحتی از گوش بیرون می‌آیند. HBS-A80 نیز مثل بیشتر گجت‌هایی مرتبط با حوزه‌ی سلامت و ورزش، ضد آب است. شما می‌توانید در ادامه تصاویر بیشتری از هدست جدید ال‌جی مشاهده کنید.
در حال حاضر کمپانی ال‌جی مدل جدید هدفون اکتیو را در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌کند. هر دو مدل این محصول را می‌توان به طور مستقیم و از طریق وب‌سایت رسمی ال‌جی با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار خریداری کرد. لازم به ذکر است که این هدفون از طریق درگاه میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شود اما آداپتور شارژر در بسته‌بندی آن موجود نیست و بنابراین باید خودتان یک شارژ جداگانه برای آن تهیه کرده یا از شارژرهای موجود خود که به درگاه میکرو یو‌اس‌بی متصل می‌شود، برای این منظور استفاده کنید. البته اگر به دنبال یک هدفون بی‌سیم هستید و محصول جدید ال‌جی توجه شما را جلب نکرده می‌توانید نمونه‌های مشابه دیگری که در بازار وجود دارد را خریداری کنید.
 

منبعandroidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا