اخبار

ال جی در ۳ ماهه دوم ۲۰۱۴ بسیار موفق بوده است


شرکت ال‌جی نیز چون دیگر شرکت‌ها امروز گزارش مالی سه‌ماهه دوم خود را اعلام کرد. این گزارش رشدی ۲۶.۵ درصدی را در سود ناخالص این شرکت به واسطه حضور مؤثر بخش‌های سرگرمی‌های خانگی و ارتباطات موبایل ال‌جی در بازار نشان می‌دهد.
این شرکت در مجموع توانسته ۵۸۸.۵ میلیون دلار سود ناخالص را کسب کند که بیشتر از انتظارات بازار بوده است. همچنین میزان کل درآمدهای این شرکت نیز ۱۴.۹۶ میلیارد دلار را نشان می‌دهد که ۷.۷ درصد بیش از سه‌ماهه گذشته بوده است.
بخش اعظم این نتیجه مثبت در سه‌ماهه اخیر به رکورد صادرات ۱۴.۵ میلیون عددی اسمارت‌فون در این بازه زمانی برمی‌گردد که ۲۰ درصد بیش از سال قبل می‌باشد. بخش موبایل ال‌جی توانسته ۳.۵۱ میلیارد دلار درآمد را تجربه کند که ۱۶ درصد بیش از آمار سال قبل و همچنین بهترین بازگشت این شرکت به بازار بعد از نخستین سه‌ماهه سال ۲۰۱۰ است.
میزان سود ناخالص این بخش ۸۳.۴ میلیون دلار عنوان شده که بدین ترتیب به ۳ سه‌ماهه پشت سر هم کاهش سود این شرکت پایان داده است. خود ال‌جی این سود را در فروش عالی ابتدایی G3 در بازار کره جنوبی و همچنین فروش اسمارت‌فون های پشتیبانی‌کننده از LTE عنوان کرده است.
بخش دیگری از شرکت ال‌جی که توانسته اعداد و ارقام خوبی را ثبت کند، بخش تلویزیون یا همان سرگرمی‌های خانگی این شرکت است. در این بخش ال‌جی ۱۵۴.۵ میلیون دلار سود کسب کرده که ۶۴.۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد. از طرفی اما بخش لوازم‌خانگی ال‌جی کاهشی ۵ درصدی را در میزان سود داشته است.
این شرکت در گزارش مالی خود، خبر از ارائه مدل‌های دیگری از پرچمدارش یعنی G3 و همچنین مدل‌های جدیدی از سری L نیز در نیمه دوم سال داده است.
پایان خبر./

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا