اخبار

ال جی سازنده صفحه نمایش گوشی های هواوی خواهد بود

ال جی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان صفحه نمایش در دنیا، و دومین تولید کننده برتر تلوزیون های هوشمند در جهان، به دنبال به دست گیری تامین صفحه نمایش گوشی های هوشمند هواوی است.
آخرین گوشی از سری گوشی های پرچم دار معرفی شده هواوی ، گوشی میت آر اس پورشه دیزاین، یکی از بهترین تلفن های همراه هوشمند حال حاضر بازار جهای است که تولید صفحه نمایش آن را ال جی بر عهده داشته است. به نظر می رسد که این مشارکت طولانی مدت باشد و هواوی نیز به عنوان دومین تولید کننده برتر گوشی هوشمند در جهان به این امر راضی است.
بسیار جالب است که بدانید سامسونگ قطعات آیفون اپل را تامین می کند، سونی نیز قطعات دوربین و سخت افزار مربوط به آن را در گوشی های هوشمند می سازد و اکنون ال‌جی نمایشگرهای اولِد را برای استفاده در هواوی میت آر اس پورشه دیزاین خواهد ساخت.
ال جی یکی از بزرگترین شرکت های تولید صفحه نمایش های اولد در جهان است و این شرکت قصد دارد تا دامنه توسعه در این زمینه را نیز افزایش دهد. زیرا هواوی صفحه نمایش ساخت این شرکت را برای استفاده در سوپرگوشی ۲۰۰۰ دلاری خود انتخاب کرده است.
هواوی میت آر اس پورشه دیزاین دارای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش است که با تکنولوژی سایناپتیکس ساخته شده و در زیر صفحه نمایش اولد ال جی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که صفحه نمایش هم به پیکربندی خاصی نیاز دارد تا این حسگر به خوبی کار کند. از این رو شاید ال جی هم بتواند در بازار گوشی‌های هوشمند باسنسورهای زیر صفحه نمایش نامی دست و پا کند.
ال جی تنها تولید کننده صفحه نمایش گوشی های هواوی میت آر اس پورشه دیزاین است. این گوشی ۲۰۰۰ دلاری به نظر نمی رسد به طور انبوه تولید شود بنابراین تولید صفحه نمایش هم برای آن به اندازه کمی خواهد بود.
هواوی در حال حاضر دومین تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند در جهان است در حالی که ال‌جی حتی در لیست پنج تولید کننده‌ی برتر هم حضور ندارد؛ با توجه به اینکه ال‌جی اخیرا با بحران داخلی روبرو بوده است و به نظر می‌رسد که ال‌جی جی ۷ در آخرین لحظه باید باز طراحی شود، به احتمال زیاد این همکاری جدید با هوآوی برای ال‌جی بسیار جدی و مهم خواهد بود.
 


بیشتر بخوانید:

شایعاتی در رابطه با ال‌جی G۷

ال جی جی ۷ در دو مدل OLED و LCD عرضه می شود

ال‌جی G۷ از پنل ال سی دی استفاده خواهد کرد

ال‌جی V۳۰S ThinQ رونمایی شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا