اخبار

ال جی عرضه G Pad 8.0 مدل LTE را اعلام کرد

ال‌جی جدیدترین  تبلت با قابلیت حمل راحت تر و رابط کاربری پیشرفته تری با دوربینی مشابه ال‌جی G3 را تقدیم میکند.


سئول ۱۴ اگوست ۲۰۱۴- شرکت ال‌جی الکترونیکس در راستای تلاش برای  گسترش حوزه خود در فناوری  LTE از گوشی های هوشمند به سمت تبلت، با رونمایی از G Pad 8.0 مدل LTE خود ، راحتی بیشتر در حمل و اتصالات سریع در مکان های باز را برای مصرف کنندگان پیشنهاد می‌دهد. ال‌جی G Pad 8.0 درست‌ترین عملکرد و قیمت رقابتی را به میان می‌آورد و  با بهترین‌ رابط کاربری موبایل هوشمند G3 به بازار می آید و قابلیت‌های روان  چندگانه  و  چندرسانه‌ای فراگیری را ارائه می دهد.
تبلت G Pad 8.0 LTE ال‌جی با خاصیت انطباق عالی خود قابلیت اتصال آسان به دیگر امکانات اندرویدی را فراهم می‌سازد. با بهره‌مندی از QPair 2  مصرف‌کننده  می‌تواند به دیگر گوشی‌های هوشمند از طریق بلوتوث برای پاسخ دهی راحت تر به تماس‌های دریافتی، دریافت اخطارها و فرستادن پیام ، به صورت مستقیم اقدام نماید.
 
ویژیگی های ارزشمند G Pad 8.0 ال‌جی:
یک لمس و یک تصویر: این قابلیت  به شکار سریع لحظه های خاص به وسیله یک لمس در هر کجای صفحه نمایش برای زوم و عکاسی کمک می‌کند  و  زمانبری  در فرایند های دو مرحله برای زدن دو ضربه را حذف کرده است.
عکاسی  با یک ژست: این ویژگی گرفتن عکس سلفی را راحتر و جذاب تر می‌کند.تنها با باز و بسته کردن دست خود در جلوی  لنز و پس از شمارش ۳ ثانیه شما می‌توانید  یک عکس سلفی درخشان از خود بگیرید.
صفحه کیبورد هوشمند: این قابلیت، تایپ کردن در صفحه نمایش ۸ اینجی را به مراتب راحت تر از  تایپ با گوشی‌های هوشمند می سازد. صفحه کیبورد هوشمند به وسیله دنبال کردن و آنالیز کردن کلمات پیش فرض یا کلماتی که قبلا تایب  شده برای پیدا کردن کلمه مورد نظر فرد، باعث کاهش ۷۵ درصدی در خطای تایپ کلمات شده است.
Knock Code: سیستم ایمنی منحصر به فرد ال‌جی، قدرتمندی در روشن کردن موبایل و باز کردن قفل گوشی به وسیله یک حرکت روان را برجسته کرده است.بنابراین اعضای یک خانواده چهار نفره می توانند با ارائه رمز پیش خود از  G Pad 8.0ال‌جی بدون دسترسی به اطلاعات شخصیه یکدیگر به صورت مشترک استفاده نمایند.
 
به گفته مدیر عامل شرکت ال جی  :به وسیله G Pad 8.0  ال‌جی استاندارهای  عالی در اتصالات بازار ۴G اجرا میکند. امروزه نیاز استفاده کننده سرعت و راحتی کار در هر کجا و هر زمان است.اگر زیربنای ۴G اینگونه باشد، ما خواهان این هستیم که محصولات ال‌جی در بهره بردن از شبکه ‌های سریع اولین باشند.
عرضه ال جی G Pad 8.0 در این هفته از کشورهای اروپایی اصلی آغاز خواهد شد و سپس در بازارهای امریکای جنوبی و مرکزی ،آسیا و پس  کشور های خاورمیانه خواهد شد.
 
ویژگی های اصلی G Pad 8.0:

  • صفحه نمایش:۸ اینچ
  • حافظه: رم  ۱ گیگابایت
  • دوربین  : دوربین جلو ۱.۳ مگاپیکسل.دوربین پشت: ۵ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۲۰۰mAh
  • اندازه:  ۲۱۰.۸ x 124.2 x 9.9mm
  • وزن:۳۴۴ گرم
  • اتصالات: wifiLT
  • رنگ:مشکی – سفید- آبی و نارنجی درخشان
  • دیگر ویژگی ها: یک لمس و یک تصویر/ صفحه کیبورد هوشمند Knock code / QPair 2.0/ عکاسی سلفی

 
/پایان خبر/

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا