اخبار

ال جی قرار نیست از گوشی جی فلکس ۳ در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کند ! احتمالا سری V10 جایگزین سری فلکس میشود

به ماه ژانویه و برگزاری بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی سال یعنی رویداد CES 2016 لاس وگاس نزدیک می شویم و کمپانی های بسیاری از تمام جهان در حال آماده سازی خود برای حضور در این نمایشگاه و معرفی جدیدترین دستاوردهای خود می باشند.تا کنون شایعات بسیاری از کمپانی های مختلف و محصولاتی که قرار است با خود به این نمایشگاه بیاورند منتشر شده.ال جی هم از برنامه های خود برای رونمایی از سیستم های صوتی ، نمایشگر ها و لپت تاپ های جدید خود در این نمایشگاه گفته است اما فعلا هیچ خبری از گوشی جدید این شرکت نیست.در حالی که با نگاهی به رویکرد سال های قبل ال جی در این نمایشگاه انتظار می رود که این کمپانی از نسل جدید گوشی های منحنی شکل جی فلکس خود در CES 2016 رونمایی کند ، امروز گزارشی منتشر شده که بر اساس آن ال جی قرار نیست از گوشی G Flex 3 در این رویداد رونمایی به عمل آورد.
در این گزارش جدید که از طریق منابع کره ای منتشر شده است ، کمپانی ال جی هیچ برنامه ای برای رونمایی G Flex 3 در کنفرانس CES 2016 ندارد و ممکن است از عرضه مدل بعدی این گروه از پرچمدارانش صرف نظر کند.مبع خبر عقیده دارد که ال جی تمام تمرکز خود را بر روی سری جدید V گذاشته و به نظر میرسد که محصول بعدی این سری ، دنباله روی گوشی متفاوت ال جی V10 باشد.
هرچند که پیش از این شایعاتی مبنی بر این که ال جی در حال کار بر روی نسل جدید گوشی های سری جی فلکس خود می باشد منتشر شد که بر اساس آن ، این مدل از تکنولوژی انعطاف پذیر صفحه نمایش OLED و پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می برد و یک ساختار سخت افزاری ترکیبی با G Flex 2 داشت. با این حال ممکن است مدل جانشین اسمارت فون پیشرفته V10 را در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ رونمایی کند. این پیش بینی همچنان دو پرچمدار اصلی را برای سال آینده ال جی در نظر گرفته و عرضه سال آینده این شرکت بهتر و گسترده تر از قبل خواهد بود.
البته هنوز هیچ گزارشی از تغییر برنامه ال جی برای رونمایی از پرچم دار جدیدش یعنی گوشی ال جی جی ۵ ( LG G5 ) منتشر نشده و انتظار می رود این محصول در ماه آوریل آینده رونمایی شود.طبق اطلاعات فاش شده ، گوشی هوشمند ال جی G5 از بدنه فلزی ساخته شده است و به سنسور تشخیص مردمک چشم، دوربین پشتی ۲۰ مگاپیکسلی و یک سنسور تصویر سفارشی که توسط سونی طراحی شده مجهز است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا