اخبار

ال جی و یک گوشی منحنی جدید

چند روز پیش در خبرها داشتیم که کمپانی ال جی قرار نیست روند سال های گذشته خود را در نمایشگاه CES امسال تکرار کند و در این رویداد خبری از نسل جدید گوشی های منحنی شکل این شرکت یا همان ال جی جی فلکس ۳ ( LG G Flex 3 ) نخواهد بود.اما ظاهرا ابن بدان معنا نیست که ال جی از تولید گوشی های منحنی شل دست برداشته باشد.امروز خبر رسیده که این کمپانی کره ای در حال کار بر روی یک گوشی منحنی شکل جدید می باشد.
این خبر توسط لو دهنده با سابقه دنیای فناوری یعنی ایوان بلاس در توییتر منتشر شده و بر اساس آن ال جی قرار است با رونمایی از یک گوشی منحنی جدید ، رقابت با سری اج سامسونگ را ادامه دهد.گلکسی اس ۶ اج سامسونگ در کناره‌های دارای کمی خمیدگی است و حالا گفته می شود که  ال‌جی می‌خواهد این خمیدگی را البته از سمت بالایی گوشی در گوشی‌ بعدی خود امتحان کند.
 
 
evleaks
اینکه ال‌جی قصد دارد این خمیدگی را در قسمت بالایی گوشی ایجاد کند بسیار جالب است؛ برای مثال می‌توان از این خمیدگی بدون آنکه گوشی خود را از جیب‌مان بیرون آوریم استفاده کنیم و نوتیفیکیشن‌های گوشی را بدون درآوردن گوشی چک کنیم.  از طرفی دیگر اگر خمیدگی گوشی ال‌جی در قسمت بالایی آن باشد، سامسونگ نیز نمی‌تواند به علت استفاده از طرح یکسان از ال‌جی شکایت کند.
هرچند که پیش از این شایعاتی مبنی بر تولید یک گوشی با چنین مشخصاتی از سوی سامسونگ نیز منتشر شده بود.
باتوجه به اینکه در سال‌های اخیر گوشی‌های‌هوشمند شباهت بسیاری به یکدگیر داشته‌اند، اقداماتی از این دست می‌تواند باعث شود تا شاهد تنوع بیشتری در طراحی گوشی‌های‌هوشمند باشیم. علاوه‌بر این کاربران نیز به این گوشی‌ها علاقه‌ی خاصی دارند و می‌توانیم شاهد استقابل خوب کاربران نیز از گوشی‌های خمیده باشیم.
حال باید کمی منتظر بمانیم و ببینیم آیا ال‌جی به راستی در حال ساخت یک گوشی خمیده است یا بار دیگر این شایعه نیز تکذیب خواهد شد؟‌ آیا ال‌جی این خمیدگی را در پرچم‌دار بعدی خود به‌کار می‌گیرد یا خیر؟
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا