اخبار

ال جی G6 پرو و G6 پلاس تا ۳ هفته آینده رونمایی خواهند شد

یکی از جزییاتی که همواره از گوشی های ال جی به یاد داریم طراحی و شکل دهی استثنایی به این گوشی ها است. در حال حاضر نیز گوشی‌های جدید ال جی G6 پلاس و G6 پرو قرار است که رونمایی شوند. بنا بر اعلام وب‌سایت کره‌ای ETNews، این دو گوشی از ۳ هفته دیگر و توسط سه اپراتور اصلی کره‌ جنوبی، KTF ،LG Telecom و SK Telecom ارائه خواهند شد.
قیمت احتمالی ال جی G6 پلاس حدود ۸۹۰ دلار و قیمت ال‌ جی G6 پرو حدود ۷۱۵ دلار خواهد بود. هرچند این اعداد دقیق نیستندِ اما انتظار می‌رود این گوشی‌ها از پرچم‌دار فعلی ال‌جی گران‌تر باشند. به‌علاوه این گوشی‌ها از سیستم پرداخت الکترونیک ال‌جی موسوم به LG Pay نیز پشتیبانی می‌کنند.
احتمال می رود که محصولات جدید ال جی G6 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کنند. احتمال می‌رود به‌دلیل همکاری شرکت سامسونگ با کوالکام در زمینه‌ی طراحی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، اولویت خرید این پردازنده با شرکت سامسونگ باشد و به‌همین دلیل ال‌جی راهی جز ارائه‌ی G6 با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ نداشت. اکنون ال‌جی با ارائه‌ی این دو محصول امکان ارائه‌ی نسخه‌ی قدرتمندتری از G6 را با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد داشت.
همچنین بر اساس گزارش‌های غیر رسمی، ال‌ جی G6 پرو در رنگ جدیدی موسوم به «مشکی فضایی» ارائه خواهد شد که حاصل ترکیب طیف‌های مختلف رنگ مشکی است. هرچند این دو گوشی هنوز رسما معرفی نشده‌اند اما می‌توان پیش‌بینی کرد که جزو بهترین محصولات ارائه‌شده در سال جاری باشند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا