اخبار

ال جی V30 صفحه نمایش OLED با اندازه ۶ اینچ خواهد داشت

چند روزی بیشتر به رومایی از ال جی V30 نمانده است و به نظر می رسد که طبق اعلام ال جی این گوشی دارای نمایشگر OLED با اندازه ۶ اینچ باشد. ال‌جی جی ۶ از یک صفحه‌ی نمایش تخت ال‌سی‌دی بهره می‌برد، حال آنکه ال جی V30 از نمایشگر ۶ اینچ اولد بهره خواهد برد. پس از جی فلکس ۲، وی ۳۰ را باید اولین گوشی هوشمند پرچمدار ال‌جی خواند که از یک پنل اولد بهره خواهد برد.
برای این گوشی باید مزیت های زیادی را در استفاده از نمایشگر OLED متصور شد چرا که تکنولوژی نمایشگر‌های اولد به گونه‌ای است که در نهایت پنلی با ضخامت کمتر را نتیجه می‌دهد، ضمنا باید به انعکاس کم نور در زیر نور آفتاب و همچنین پشتیبانی از طیف گسترده‌تر رنگ در این گوشی‌های هوشمند اشاره کرد. همچنین اولد بهترین فناوری موجود برای استفاده در واقعیت مجازی است، چراکه این پنل تاخیر پاسخگویی کمتری دارد.
شرکت های زیادی پس از تولید نمایشگر های خمیده سامسونگ که از S6 شروع شد به دنبال تولید چنین گوشی هایی هستند. سامسونگ برای چندین سال متمادی است که از نمایشگر‌های امولد در گوشی‌های هوشمندش استفاده می‌کند. البته ال‌جی با نمایشگرهای اولد چندان غریبه نیست، چراکه این کمپانی بزرگ‌ترین تولیدکننده‌‌ی پنل‌های اولد سایز بزرگ برای استفاده در تلویزیون‌ها است. ال‌جی همچنین قادر است تا پنل‌های P-OLED را نیز تولید کند که در واقع پنل‌های اولد پلاستیکی هستند. با استفاده از پی-اولد، ال‌جی قادر است تا لبه‌های نمایشگر را به راحتی خم کند.
البته به نظر می رسد که V30 علاوه بر خمیدگی ، دارای لبه های بسیار باریک نیز هست. ال‌جی اعلام کرده که حاشیه‌های V30 تا ۲۰ درصد کمتر از V20 ست. همچنین بنابر اطلاعات ارائه شده توسط ال‌جی، حاشیه‌ی پایینی این گوشی هوشمند تا ۵۰ درصد کوچک‌تر از وی V20 است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا