اخبار

امکانات ویژه نقشه گوگل برای iOS

امکانات ویژه نقشه گوگل برای iOS

به نظر می‌رسد که نقشه گوگل برای iOS قرار است تا امکانات بسیار ویژه‌ای را به کاربران اپل ارائه کند و در همین راستا نیز به‌تازگی مشخص شده است که اطلاعات رستوران‌ها و جابجایی‌های جاده‌ای با دقت بسیار بالاتری بر روی این نسخه از نقشه نمایش داده می‌شوند.
نقشه شرکت اپل برای مدت‌ها به‌عنوان یکی از سوژه‌های اصلی شوخی‌های اینترنتی مطرح بود و به همین دلیل نیز گوگل فرصت را غنیمت شمرده و به‌سرعت به سراغ بهبود خدمات خود بر روی دستگاه‌های میزبان سیستم عامل iOS رفت. البته زمان نسبتا زیادی از این موضوع می‌گذرد ولی گوگل از آن زمان به بعد در حال بهبود مستمر خدمات خود برای کاربران اپل بوده است.
حال آخرین نسخه از نقشه گوگل برای دستگاه‌های اپل عرضه شده است که نقشه گوگل برای iOS نسخه ۴٫۴۷ نام دارد. این به‌روزرسانی می‌تواند موجب شود تا بسیاری از کاربران دستگاه‌های میزبان سیستم عامل اپل بتوانند امکانات بسیار خوب و دقیق‌تری را تجربه کنند.
این امکانات در نخستین گام وضعیت حمل و نقل عمومی را به شدت دقیق‌تر از پیش به نمایش می‌گذارند. به این ترتیب اگر در شهرهای نیویورک و لوس‌آنجلس آمریکا، تایپه، پاریس، دهلی، مسکو، سنگاپور، مادرید و بارسلون در اسپانیا، کیف، بوداپست و چندین و چند شهر دیگر در جهان هستید می‌توانید از این مزایای جدید بهره‌مند شوید و ساعات حرکت اتوبوس‌ها، قطارها و وضعیت ترافیک جاده‌ای را به‌سادگی تشخیص بدهید.
همچنین این امکانات می‌تواند وضعیت رستوران‌ها را نیز شامل شوند. برای مثال اگر در نسخه جدید بر روی یک رستوران کلیک کنید، اطلاعات زمان کارکرد و حتی در برخی از موارد منوی آن نیز برای شما به نمایش درمی‌آید. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که این خدمات بتواند بخش جدیدی از کاربران را به استفاده از این نرم‌افزار ترغیب کند.
البته اگر این به‌روزرسانی برای شما دریافت نشده است، باید به‌صورت دستی به بازار نرم‌افزاری وارد شده و نقشه گوگل برای iOS را در آنجا به‌روزرسانی کنید تا بتوانید از خدمات ویژه گوگل برای محصولات رقیب مستقیمش بهره‌مند شوید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا