اخبار

امکانات ویژه برای iOS 11.3

امکانات ویژه برای باتری در iOS 11.3
طبق اعلام شرکت اپل، نسخه جدید سیستم عامل iOS می‌تواند موجب شود تا امکانات جدیدی در زمینه آگاهی از کیفیت باتری به کاربران آیفون و آیپد ارائه شود.
شرکت اپل چند ماه دشوار را پشت سر گذاشته است. علت این امر نیز افشای کاهش سرعت و کیفیت عملکرد دستگاه‌های قدیمی اپل بود که به باتری این دستگاه‌ها مربوط می‌شد. این موارد موجب شدند تا فشار بسیار زیادی بر روی اپل وارد شده و این شرکت مجبور به شفاف سازی بیشتر در زمینه باتری دستگاه‌های خود شود.
این امر موجب شده است تا در آخرین نسخه از سیستم عامل همراه اپل یعنی iOS 11.3 شاهد اعمال تغییراتی باشیم که موجب می‌شود تا این دستگاه میزبان این نسخه از این سیستم عامل، از قابلیت‌های جدیدی در زمینه آگاه‌سازی کاربر از کیفیت باتری بهره‌مند شود.
وجود این امر در iOS 11.3 موجب می‌شود تا بتوان کیفیت باتری را از طریق سیستم‌های داخلی دستگاه مشاهده کرده و درک کرد که وضعیت فعلی باتری قابل قبول است یا خیر. برای این کار نیز یک گزینه جدید به بخش تنظیمات اضافه شده است تا بتوان از آن بدون دردسر و مشکل استفاده کرد.
برای دستیابی به این بخش از تنظیمات، کار پیچیده‌ای در پیش رو ندارید و تنها باید به سراغ بخش Setting رفته و گزینه Battery را از زیرشاخه‌های آن انتخاب کنید. همچنین این به‌روزرسانی می‌تواند موجب شود تا گزینه‌های مربوط به مدیریت مصرف انرژی (همان موارد جنجالی که موجب کاهش کیفیت عملکرد دستگاه‌های اپل می‌شد) را در آن فعال یا غیرفعال سازید.
شایان‌ذکر است که تمامی کاربران آیفون‌های ۶ و جدیدتر می‌توانند با دسترسی به iOS 11.3، از این قابلیت‌ها بهره‌مند شده و آن‌ها را بر روی دستگاه خود اعمال کنند. پیشنهاد می‌شود که در صورت امکان در اسرع وقت برای دستیابی به این امکانات، به‌روزرسانی یاد شده را بر روی دستگاه خود نصب کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا