اخبار

امکان بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ در تاریخ ۲۹ ژوئیه پایان می یابد

خوب خاطرمان هست که مایکروسافت در خصوص ارسال بروزرسانی نسخه جدید سیستم عامل خود، ویندوز ۱۰، برخورد زیاد قابل قبولی با کاربران نداشت و حتی در یک مورد مجبور به پرداخت غرامت نیز شد. ارسال نوتیفیکیشن ها نیز به نحوی بوده است که این ذهنیت را ایجاد می کند که این کمپانی قصد دارد بروزرسانی را به کاربران تحمیل کند. اما اگر به هر دلیلی در بروزرسانی به ویندوز ۱۰ مردد هستید، شاید بهتر باشد بدانید وقت زیادی برای تصمیم گیری ندارید.
مهلت بروزرسانی رایگان ارایه شده توسط مایکروسافت در تاریخ ۲۹ ژوئیه، مصادف با ۸ تیرماه، پایان می یابد. این بدین معنی است که پس از این تاریخ باید برای دریافت ویندوز ۱۰ هزینه ای را پرداخت کنید. بنا بر اطلاعات منتشر شده توسط مایکروسافت، قرار است ویندوز ۱۰ با قیمت ۱۱۹ دلار در اختیار کاربران قرار گیرد.
عده ای از کاربران ویندوز برای بروزرسانی دچار تردید هستند چرا که فکر می کنند با رابط کاربری و ویژگی های جدیدی آشنا می شوند که برای آشنایی و تسلط به آنها باید مدت زمانی را صرف کنند. البته جای نگرانی وجود ندارد. تغییراتی که در این نسخه دیده می شود بسیار کمتر از آنچیزی است که کاربران در ویندوز ۸/۸٫۱ تجربه کردند. در مواردی هم می توان گفت که شباهت هایی با ویندوز ۷ وجود دارد.
تا کنون منتقدان نظرات مثبتی در خصوص ویندوز ۱۰ ارایه داده اند. بنابراین شاید بد نباشد تردید را کنار بگذارید و بروزرسانی رایگان را تایید کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا