اخبار

امکان جدید در نسخه اندروید اپل موزیک که کاربران آیفون به آن دسترسی ندارند!

این روزها اخبار مربوط به محصولات اپل بسیار داغ شده است. از دستگاه های جدید گرفته تا آپدیت سیستم عامل iOS. جالب اینجاست که این آپدیت نتوانسته قابلیت جدیدی که نسخه اندروید اپل موزیک دارد را در خود بگنجاند و فقط کاربران سیستم عامل رقیب می توانند از آن بهره مند شوند.
 
اپلیکیشن پخش موسیقی اپل که اپل موزیک نام دارد، تقریباً توانسته تعداد زیادی از کاربران را به سوی خود بکشاند وبه موفقیت برسد. اپل برای گسترش هرچه بیشتر آن، تصمیم گرفت تا نسخه اندرویدی این برنامه را هم در گوگل پلی قرار دهد تا حتی افرادی که از محصولات اپل استفاده نمی کنند بتوانند آن را تجربه کنند.
 
اما از آنجایی که قابلیت های نرم افزاری اندروید با iOS تفاوت زیادی دارد، ممکن است از این به بعد کاربران اپل از برخی از ویژگی های نسخه اندرویدی اپل موزیک بی بهره بمانند. یکی از این موارد، وجود ویجت ها در اندروید است که در سیستم عامل iOS یافت نمی شود و حالا امکان استفاده از ویجت اپل موزیک در آپدیت جدیدی که کوپرتینویی ها عرضه کردند، فراهم شده است تا اندرویدی ها بتوانند این برنامه را در صفحه هوم دستگاهشان کنترل کنند.
 
در این ویجت، دکمه های پلی، پاز و رد کردن آهنگ ها قرار داده شده است، هم چنین دکمه قلب که به اپلیکیشن اجازه می دهد از آهنگ مورد علاقه شما مطلع شود نیز دیده می شود. برای انجام موارد دیگر شما مجبورید تا خود برنامه را باز کنید.
 
علاوه بر این، در آپدیت جدید نسخه اندروید اپل موزیک شما می توانید بدون اضافه کردن آهنگ ها به مجموعه تان، آن ها را به پلی لیست اضافه کنید، حساب آیتونزتان را با کارت های هدیه مجدداً شارژ کنید، محبوب ترین آهنگ های یک آلبوم را ببینید و از آهنگی که در رادیو Beats 1 در حال پخش است آگاه شوید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا