اخبار

امکان فوروارد همزمان یک پیام به چند گروه و کاربر در نسخه بتا واتس اپ افزوده شد !

علی رغم توجه فراوان کابران ایرانی به سرویس تلگرام، اپلیکیشن واتس اپ (WhatsApp) هنوز هم جامعه کاربری قابل توجهی را در کشور ما به خود اختصاص داده است. بنابراین همیشه به بررسی امکانات این سرویس در نسخه‌های جدید آن می‌پردازیم. اخیرا نیز نسخه بتا واتس اپ در دسترس کاربران قرار گرفته است. برنامه WhatsApp همیشه امکان ارسال (فوروارد) پیام‌ها به مکالمات مختلف را برای کاربران خود فراهم کرده است (درست مثل تلگرام)، اما ارسال پیام به صورت تکی برای هر مکالمه، شما را محدود می‌کند.
با این حال به نظر می‌رسد نسخه بتا واتس اپ حالا این مشکل را به فراموشی سپرده باشد. توسعه دهندگان این سرویس حالا برای کاربران خود امکان فرستادن یک پیام به صورت همزمان برای چند مکالمه را فراهم کرده‌اند. چنین قابلیتی در شرایط مختلف می‌تواند به کمک شما بیاید؛ به عنوان مثال زمانی که می‌خواهید پیام خاصی را به صورت همزمان برای چند نفر ارسال کنید. همچنین گاهی اوقات در این سرویس کاربران می‌خواهند مطالبی جالب را به صورت همزمان با چند کاربر و گروه به اشتراک بگذارند.
یکی دیگر از ویژگی‌های این نسخه بتا واتس اپ مربوط به تفکیک پیام‌ها به دو دسته مکالمات مکرر و مکالمات اخیر می‌شود؛ مورد دوم تقریبا چیزی مشابه به نسخه کنونی WhatsApp است که مکالمات اخیر در بالای فهرست قرار می‌گیرند. در بخش مکالمات مکرر، چت‌های دائمی و طولانی شما نمایش داده می‌شوند و بدین ترتیب جهت پیدا کردن آنها نیازی به اسکرول طولانی در لیست مکالمات ندارید.
متاسفانه این امکانات جدید تنها در نسخه بتا واتس اپ قرار دارند و هنوز زمان انتشار نسخه نهایی مشخص نیست، با این حال به احتمال زیاد به زودی شاهد عرضه این ورژن جدید و متفاوت خواهیم بود.
 
نسخه بتا واتس اپ
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا