اخبار

انتشار آپدیت GDR1 ویندوزفون ۸.۱ از هفته بعد برای کاربران developers + قابلیت های آپدیت


با تشکر ویژه از علی محمدزاده (alireza2af) بابت ترجمه کامل خبر:
همین طور که انتظار میرفت مایکروسافت جزییات آپدیت اول ویندورفون ۸.۱ را آشکار ساخت این یکی از دو بروزرسانی این سیستم عامل در سال ۲۰۱۴ خواهد بود.همچنین دستیار صوتی محبوب مایکروسافت همزمان با این آپدیت برای کشور چین ریلیز خواهد شد اتفاقی که باعث محبوبیت و فروش بیشتر دستگاه های ویندوزفونی در این کشور خواهد شد!

این بروزرسانی جزیی تر از آپدیت ساین که در بهار گذشته از آن رونمایی شد می باشد ولی ویژگی های جدید و متعددی برای مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دستگاه های ویندوزفونی خواهد داشت.انتظار داریم این نسخه در هفته آینده برای توسعه دهندگان ارائه شود!
پوشه زنده
این قابلیت قبلا به صورت نرم افزاری در دسترس کاربران بود ولی این بار به صورت پیشرفته تر میتوانید از آن استفاده کنید.با این ویژگی میتوانید برنامه ها را در صفحه اصلی تو پوشه قرار بدید به طوری که قابلیت زنده بودن کاشی نرم افزارها هنوز پا برجا و پویا می ماند!شما میتوانید با کشیدن و رها کردن کاشی ها بر روی هم پوشه های جذابی بسازید و بعدا به شما این امکان داده میشود آنها را نام گذاری کنید!

ایکس باکس موزیک با کاشی زنده و بهبود عملکرد
با این بروزرسانی تیم ایکس باکس موزیک همچون گذشته و هفته ای دوبار میتوانند به این برنامه ویژگی هایی از جمله کاشی زنده و قابلیت Kid’s Corner اضافه کنند.در ادامه این بروزرسانی ها کاربران نسخه پیش نمایش میتوانند این آپدیت ها را ادامه دهند و برزورسانی هایی که باعث بهبود قابل توجه عملکرد و ایجاد quick play از لیست اخیر شما میگردد را دریافت کنند!

ادغام و فرستادن پیامک ها و کاشی زنده استور
از این به بعد شما این امکان را خواهید داشت که پیام های دلخواه را انتخاب و آنها را با دوستان خود اشتراک بگذارید یا به صورت گروهی و تک به تک اقدام به حذف آنها کنید!علاوه بر این کاشی استور هر ۶ ساعت آخرین اطلاعات برنامه ها و بازی ها را به شما نشان خواهد داد!


نرم افزار های Corners
در این آپدیت برنامه های بیشتر شامل قابلیت کیدکورنر خواهد شد به طوری که با استفاده از این ویژگی فقط گوشه جزیی از برنامه یا اطلاعات شما در اختیار کسی قرار میگرد که تقاضای کار با گوشی شما را دارد این برنامه شما را از فاش شدن اطلاعات شخصی محفوظ میدارد!

Wi-Fi hotspots, High-voltage charging, Smart covers, Improved IE
از این به بعد میتوانید اطلاعات را به صورت کاملا امنیتی از طریق وای فای ارسال و دریافت کنید همچین میتوانید به صورت دستی وی.پی/ان را تنظیم کنید مخصوص کسانی که از اینترنت داشگاه استفاده میکنند.در این بروزرسانی اینترنت اکسپلورر گوشی شامل بهبودها و ارتقا خواهد داشت که این تغییرات باعث افزایش کارکرد و هماهنگی هر چه بیشتر با زبان های برنامه نویسی خواهد بود!
پردازندهای اسنپدراگون ۸۰۰ داری شارژ سریع ۲ می باشند این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد که به ۷۵ درصد سرعت بیشتر گوشی های خود را شارژ کنید!

آپدیت اول نسخه ۸.۱ به شرکت ها این امکان را خواهد داد که از کاورهای اختصاصی خود استفاده کنند.پس تا کمتر از یک ماه دیگه شاهد ورود این دست گوشی ها همچون اچ تی سی ام ۸ با سیستم عمل ویندوزفون خواهیم بود

بروزرسانی یک از بلوتوث استانداردهای PAN حمایت خواهد کرد این استاندارد, افزاش کیفیت و سازگاری با دستگاه های ویندوزفون مدیا برای تولید کنندگان به ارمغان خواهد آورد!
ور در آخر ویندوزفون از صفحه نمایش های ۸۰۰ × ۱۲۸۰ WXGA، ۵۴۰ * ۹۶۰، QHD و صفحه نمایش ۶.۰۱ “۷” برای وضوح ۱۲۸۰ * ۷۶۸ WXGA ساپورت خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا