اخبار

انتشار اطلاعات جدید از ال جی Stylo 5

شرکت ال جی گوشی Stylo 5 را در آینده معرفی خواهد کرد. اخیرا رندر این گوشی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که طراحی منحصر به فرد آن را نمایش می دهد. شرکت ال جی گوشی Stylo 5 در ژوئن سال گذشته رونمایی کرد. این گوشی نسخه جدید همان گوشی است که به کاربران معرفی خواهد شد. رندرهای این گوشی در شبکه های اجتماعی و فضای اینترنت منتشر شده و رسانه ها هم توانسته اند که به مشخصات این گوشی دست بیابند. در تصاویر مشخص شده که این گوشی در قاب محافظ نمایش قرار نگرفته است.

البته این نسخه نسبت به نسخه قبلی چندان تفاوتی نکرده است. وجود حاشیه های اطراف بدنه مشخص می کند که گوشی ظریفی نیست. یک دوبین سلفی و اسپیکر در این گوشی به کار رفته است. دکمه پاور در سمت چپ و دکمه تنظیم صدا در سمت راست قرار گرفته است. دوربین اصلی و یک فلش در پنل پشتی به چشم می خورد. سنسور اثر انگشت در زیر دوربین اصلی کار گذاشته شده است. یک قلم نوری با دستگاه به کاربر عرضه می شود که البته در تصویر هم مشخص نیست.

ال جی میان رده جدید معرفی می کند

رسانه ها هنوز به مشخصات گوشی دسترسی نیافته اند، ولی با این حال این گوشی در ۱۵ ژوئیه معرفی و رونمایی خواهد شد و حتی شرکت ال جی به تدریج زمان عرضه گوشی را نیز اعلام خواهد کرد. اندازه صفحه نمایش این گوشی ۲/۶ اینچ بوده که در آن فناوری IPS LCD با اچ دی پلاس به کار رفته است. تراشه اسپدراگون ۴۵۰ قدرت این گوشی را نشان می دهد و با حافظه داخلی ۳۲ و رم ۲ گیگ عرضه خواهد شد. دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسل و ۵ مگا پیکسل هم مقدار رزولوشن دوربین سلفی است و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی آن را تامین می کند.

سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو ، ابعاد بدنه ۸/۴ × ۸/۷۷ × ۲/۱۶۰ میلی‌متر است. ویژگی ها ضد آب مجهز به گواهی‌نامه IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD-810Gاست. رنگ بدنه ، مشکی، آبی، بنفش است. این گوشی ، تک یا دو سیم کارته است. وزن ۱۷۲ گرم است. پردازنده مرکزی ۴ هسته ۵/۱ گیگاهرتزی یا ۸ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی است. رزولوشن۱۰۸۰   ×۲۱۶۰ پیکسل، ۱۸:۹ ۳۸۹ppi ، نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی، ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می گذارد. اندازه صفحه نمایش ۶.۲ اینچ (نسبت اندازه صفحه‌نمایش به بدنه ۸۰.۰ درصد(.

کیفیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، امکانات دوربین ثبت اطلاعات مکانی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، پانوراما، HDR ، رادیو دارد، شبکه وایرلس Wi-Fi 802.11 b/g/n، WiFi Direct، DLNA، هات اسپات، نوع بلوتوث، ۴.۲، A2DP، LE، باتری گوشی لیتیوم یونی ۳،۳۰۰ میلی‌آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر)، سیستم ارسال پیام،SMS(threaded view)، MMS، Email، Push Email است.

حسگرهای اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما است. جک هدفون و رادیو دارد. مکان یاب دارد. شبکه ۲G، gsm 850 / 900 / 1800 / 1900 – sim 1 & sim 2 (dual-sim model only) است. در گوشی تکنولوژی GSM / HSPA / LTE است. شبکه ۳G، HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 در این گوشی به کار رفته است.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا