اخبار

انتشار تصاویر جدید از پیکسل ۴ گوگل

تصاویر گوشی پیکسل ۴ در اینترنت منتشر شد. دوربین این گوشی مربعی شکل بوده که در پنل پشتی به چشم می خورد. دوربین ۴ پیکسل به صورت مربعی شکل بوده در پنل پشتی به چشم می می خورد. البته تصاویر دیگری از این گوشی در فضای اینترنت منتشر شده است. شاید گوشی پیکسل ۴ در سه رنگ متفاوت به بازار  عرضه شود. به تازگی تصویری از گوگل پیکسل ۴ منتشر شده که مشخص می کند که درون یک قاب شیشه ای قرار گرفته است.

برخی شرکت‌ها از استیل، پلی کربنات و پوشش‌های جدید بهره می‌برند در نتیجه شیشه درخشان‌تر از قبل باشد و درخشندگی شیشه بدنه باعث زیبا به نظر رسیدن گوشی خواهد شد، البته گوگل در این زمینه نوآوری‌هایی داشته است..

البته با این تصویر نمی توان به اطلاعات جدیدی پی برد و فقط یک دوربین مربعی شکل در پنل پشتی به چشم می خورد. دوربین باعث شده تا ضخامت بدنه افزایش یابد. ضخامت بدنه ۸.۲ میلی متر و در قسمت دوربین ۳/۹ میلی متر است.

اخیرا دستگاهی با نام کورال در بنچمارک گیک‌بنچ هم دیده شد و بنابراین، به وجود تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ در آن همراه با ۴ یا ۶ گیگ حافظه رم پی می بریم و به نظر می رسد که این گوشی همان پیکسل ۴باشد. نمایشگر با برش حفره ای عرضه خواهد شد. شاید به مانند گوشی گلکسی ۱۰ عرضه شود.

رنگ های بدنه سفید و مشکی بوده و رنگ نعنایی آن هنوز تولید نشده است. عدم تعبیه دکمه رنگی پاور مشخصه این گوشی است. از آنجایی که سنسور اثر انگشت روی بدنه کار گذاشته نشده انتظار می رود که این حسگر به زیر صفحه نمایش منتقل شود که اکنون بسیاری از شرکت ها این حسگر را به این صورت تعبیه می کنند

اخیرا یکی از مهندسان گوگل، در پروژه متن باز اندروید اوسپ به نام پیکسل ۴ اشاره کرده بود که مشخص می شود که سیستم عامل این گوشی نیز منحصر به فرد خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ قدرت این گوشی را به رخ می کشد. گوشی استاندارد با حافظه داخلی ۱۲۸ و رم ۶ گیگ عرضه خواهد شد. سیستم عامل این گوشی اندروید کیو است. حسگر تشخیص چهره در این گوشی کار گذاشته شده است.

برای مثال، در نسل اول گوشی‌های پیکسل از رنگ آبی، نسل دوم آنها از رنگ مشکی و سفید به اصطلاح رنگ پنگوئن و در نسل سوم پیکسل‌ها از رنگ صورتی استفاده کرد و حالا گوگل پیکسل ۴ با رنگ جدیدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. باتری گوشی ۲۹۱۵ میلی آمپر ساعت و اندازه صفحه نمایش ۵/۵ اینچ است. البته گوگل باید باتری قوی تری را در گوشی کار می گذاشت.

گوشی به قدری قوی و قدرتمند است که کاربران می توانند فایل ها را با دیگر به اشتراک بگذارند. منوی دستگاه پیشرفته بوده و کاربر می تواند براحتی دستگاه را رمز نگاری کرده و وای فای را نیز بهبود ببخشد. گوشی پیکسل با نام دیگری عرضه خواهد شد. هر چقدر که صفحه نمایش بزرگ تر باشد، به همان اندازه باید باتری دستگاه بزرگ تر باشد.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا